Klik op YouTube
Het staat onder de YouTube-Box.
Scroll een beetje naar beneden.
Dan kun je het onder comentaren vinden:
Peter Johnson
vor 5 Jahren
Transcript! - President Faust, members of the Harvard Corporation and the Board of Overseers, members of the faculty, proud parents, and, above all, graduates.
The first thing I
Ik lees graag de tijdschrift âFoodiesâ (over de Pressreader App) en in de laatste editie was een recensie over de âNederland Kookboekâ van Laura de Grave. Ik heb het gekocht als een cadeautje voor mij zelf. Wat en leuk boekje! Er zijn mooie fotoâs en interessant reportages over de voedsels van de enkele provincies.
Hallo ik wil een boekentip geven voor de beginners. In onze cursus hebben we met twee âLernkrimisâ gewerkt. Dat was echt leuk en interessant. Ik probeer een foto te sturen. Groetjes Nicole
Ik houd van krimiâs daarom vond ik het leuk daarmee een nieuwe taal te leren. Na elke hoodstuk kwamen belangrijke woorden, kleine oefeningen, of de lezer der Text hast begrepen. En de verhalen waren zo spannend. Moeilijk was de text almaar, omdat in verleden tijd was geschreven en we hadden die tijd nog niet geleerd. Ik was ook verbaasd hoeveel woorden ik begreep omdat ze gelijk waren met duitse, Engels, platt-duitse woorden⊠Ik wilde altijdie plattduits leren maar dat is niet zo mogelijk. Daarom leer ik nur Nederlands. Groetjes Nicole
Ik heb een boekje van Nooteboom: Das Gedicht des Auges- Het gezicht van het oog
Dat is een reeks van gedichten, heel mooi (tweetalig)zodat er voor me ook iets te leren is.
FĂŒr mein Germanistikstudium muss ich natĂŒrlich viel lesen. AberâŠletzte Woche habe ich mir mal Zeit genommen um ânur fĂŒr michâ ein Buch zu lesen: Christa Wolf Der geteilte Himmel.
Das Buch ist fast 60 Jahre alt und die DDR gibt es nicht mehr. Trotzdem lÀsst sich das Buch noch sehr gut lesen. Ich fand es melancholisch schön.