Voetbal! ⚽

Dat is in ieder geval veel vreedzamer dan “Schützenhilfe leisten“ :+1:

1 „Gefällt mir“

Rob Rensenbrink is overleden. Hij was een geweldige aanvaller en als de paal er niet in de weg was gewest, had hij in 1978 bijna voor de wereldbeker voor Nederland gescoord… :soccer:

4 „Gefällt mir“

Peter Hyballa neuer Trainer bei NAC Breda. Passt irgendwie hier zum Forum. Duiste vader und Nederlandse moeder. Habe ihn oft auf DAZN als Co-Kommentator gehört und kam immer sympathisch rüber.
https://www.bd.nl/nederlands-voetbal/peter-hyballa-nieuwe-trainer-van-nac~ad9f7579/

2 „Gefällt mir“

Die Niederländer lieben anscheinend deutsche Trainer!

1 „Gefällt mir“

De voetbalwereld zal veranderen… Geen EK deze zomer, en in Nederland zullen er definitief geen wedstrijden zijn tot 1 september. In Duitsland is er echter overleg om al in mei weer met “spookwedstrijden” te beginnen…

Mit „deutscher Gründlichkeit“… Wie realistisch das Ganze ist, muss sich erst noch erweisen…

1 „Gefällt mir“

Zu Hülf! - Aber Hauptsache der Rubel rollt… (Keine Frage, es dürfte Vereinen und Spielern - vor allem den Spielern in den unteren Klassen an die Substanz gehen, dennoch darf die Sinnhaftigkeit der ganzen Aktion zumindest bezweifelt werden)

4 „Gefällt mir“

:joy: Voor een vertaling @Toetje vragen :wink:

1 „Gefällt mir“

Man nennt es wohl „Hassliebe“ :wink:
:netherlands: :soccer: :heart: :soccer: :de:

Zo raar dit, dat ze in Duitsland nu op zaterdag weer beginnen te voetballen… ik ben daar wel in tweestrijd over…

2 „Gefällt mir“

Alleen zonder fans. Wat een dag voor BVB! Het Dortmundse team was in een goede bui en won met 4-0 van Schalke. :soccer::soccer::soccer::soccer:

2 „Gefällt mir“

Dat was geen voetbal. Oké, ik ben een Schalke supporter.Voetbal zonder publiek moet worden verboden. Maar het gaat alleen om money, money, money! Men kan alleen maar hopen dat het goed gaat.Ik denk daar aan alle fans die niet in het stadion zijn en geen 1,50 meter afstand houden.

:weary: :weary: :weary:

Er kann es offensichtlich nicht lassen… :

Zo grappig dit… :grinning: Nou ja, als het nog kan. Ben heel benieuwd naar de nieuwe voetbalseizoen dan :sweat_smile:

2 „Gefällt mir“

het
:wink:

1 „Gefällt mir“

Wat zeg jij als PSV-supporter, @ralf ? :thinking::soccer:

1 „Gefällt mir“
Gegenstück

Nee hoor, die noemen wij gewoon „de bundesliga“ :smile:
Je bedoelt „das Gegenstück“, toch? de Nederlandse „tegenhanger“ ervan.

-O, ik had niet door dat die al zo oud was! Nou ja, ik laat het toch maar staan…

1 „Gefällt mir“

Het deed mijn wenkbrauwen fronsen: PSV koopt de laatste jaren nogal eens spelers die niet in beste vorm zijn. Maar wie weet, misschien kan de trainer voor een omslag zorgen…

2 „Gefällt mir“

Herinnering aan Maradona

Fragment uit Kiefts biografie waarin hij over Maradona heeft.

*- Iedereen denkt dat … (verwijderd door Ralf i.v.m. copyright)

1 „Gefällt mir“

Huub is thuis op Schalke. Blau und Weiss ein Leben lang!

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/schalke-04-doet-opnieuw-beroep-op-stevens-na-ontslag-trainer-baum~a6e38658/

1 „Gefällt mir“