Nieuwe trainer bij VV Venlo.
Heeft helaas nooit gewerkt in Nederland, maar zeer succesvol in Duitsland. Geen gemakkelijke opgave met deze club uit Venlo.Hij moet verzoeken VVV Venlo in de Eredivisie te houden.
Hallo Ralf.
Toen werden we effe kampioen tegen Heracles.
Dirk Kuyt, Fußballgott!
Beste Grüße
Hoi Wuppimann
Ik zag gisteren op BR3 in Blickpunkt Sport een interview met Andreas Rettig, ex manager bij FCA, met prachtige beelden erbij.Jos Luhukay bracht Augsburg in de 1.Bundesliga, en ook Borussia Mönchengladbach weer terug. Ondanks
z’n geringe lengte een Grote Meneer in Duitsland.
Beste Grüße
Moin
Peter Hyballa ist momentan trainer bei Wisla Kraukau. Ich sah im ZDF nog eine schöne Doku uber ihn. ‚Geiler Typ‘, sehr authentisch.
Beste Grüße
Amateur voetbal Nederland staat gemengde teams toe. In Nederland mogen vrouwen voortaan in gemengde teams voetballen met mannen in alle amateurcompetities.
Hallo Freya,
Ja ik had het al gelezen.
Een baanbrekernd initiatief. Prachtig.
Gaan de vrouwen in het mannenvoetbal nog beter worden en nog meer stappen maken.
De Leeuwinnen gaan dan wereldkampioen worden.
Jill Roord niet, die komt naar Wolfsburg en gaat in de sterke BL spelen.
Groeten
Cornelis
Glückauf
Vanavond is er al zoiets als een beetje EK : de „U21“ halve finale Nederland-Duitsland.
(Ik vind trouwens dat „Jong Oranje“ of „Jong Duitsland“ veel mooier klinkt dan „U21“ - dat klinkt als een onderzeeër… )
Wie kijkt vandaag Nederland tegen Oekraïne?
Wie heeft het niet gezien ?
Al moet ik zeggen dat ook bij mij het echte oranje-gevoel nog moet komen.
Het was dan op het einde toch een beetje moeilijk.
Maar het is toch gelukt.
op het einde
Bedankt en ook het
Het woord et bestaat niet, zoch?
Vanzelfsprekend! En morgen Duitsland tegen Frankrijk…
Ze moeten winnen
Ik hoop het teminstens
zoch = toch.
Ah, je bedoelt de ‚unbetonte‘ vorm van het. Nu snap ik 't. Je schrijf 't woordje het dan als 't .
Bedankt. Vandaag zou Duitsland spelen
Vandaag gaat Duitsland spelen.
Sie können noch etwas Unterstützung gebrauchen
Glück auf!
Zeg dat wel. Het is niet zo geweldig
Nederland tegen Oostenrijk. Ik ben benieuwd;-)