"Temperaturunterschiede" 🌡

Is de verwarming kapot?

Bedoel je de onze, Ralf?! Daar vind ik het helemaal niet zo koud, hoor. Maar jij altijd in je hemd! Doe de volgende keer maar een trui aan. :slight_smile:

Het is nog steeds erg koud voor de tijd van het jaar. Weet iemand al wanneer de zon eindelijk komt? Berichten met goed nieuws zijn van harte welkom

@Alexandra , @Andrea , @Sarah , @Thomas_K , @Charis

De zon :sunglasses: is er (althans hier in Hannover), @Ralf. Maar dat betekent nog lang niet dat het ook warm is 
 :fire:

1 „GefĂ€llt mir“

Ja, hier in Aken schijnt nu ook de zon en bovendien wordt het warmer. Ik moest net snel de ijsjes in de diepvries leggen (ik had boodschappen bij de Aldi gedaan), want ze waren aan het smelten.
Een zonnige middag! :sun_with_face:

1 „GefĂ€llt mir“

Voor morgen hebben ze 18 graden voorspeld. Ik ga mijn :bikini: vast klaarleggen :wink:

1 „GefĂ€llt mir“

Mijn eerste zonnebrand is al geheeld, maar ik vrees als de zon nu een beetje meer zal schijnen, dan laat de volgende ook niet lang op zich wachten. Maar ik hoop dat het dan ook warmer wordt, zodat de pijn tenminste de moeite waard is. :crab: :sunny:

2 „GefĂ€llt mir“

Dat heb je mooi gezegd, Sarah :slight_smile:

Goed om te horen, @Sarah. En nog beter om te horen is dat het weer de komende dagen steeds wat beter wordt :smiley: Vandaag is er al een heel aangenaam temperatuurtje.

Hier nog wat tips van mij via YouTube:

Dus: goed insmeren en een hoed dragen :guardsman:

2 „GefĂ€llt mir“

Heerlijk, het wordt wel dertig graden vandaag hier in NRW. Ik heb (nog) geen tuin, dus hooguit voetjes in het water in de woonkamer. Grapje. Maar tegenover mijn huis is er een park, daar zijn een aantal fonteinen waar je even lekker kunt afkoelen :sweat_drops:

1 „GefĂ€llt mir“

Wat een heerlijk weertje hier in Aken, een stralende zon en een hemelsblauwe lucht :sunny: En lekker warm ook. Houden jullie het een beetje uit, of is het te warm?

Vandaag is het weer wat afgekoeld in Aken, toch ook wel weer fijn :smiley: Ik kan weer aan sport denken :wink: Hoe is het weer bij jullie? Is het vandaag beter uit te houden?

1 „GefĂ€llt mir“

Ja, het is heerlijk buiten @ralf.
Maar binnen is het nog steeds te warm.
Dat past nu echt bij het onderwerp “temperatuurverschil” (35 graden : 25 graden) :wink:

1 „GefĂ€llt mir“

Ja, inderdaad, hier is het hetzelfde: binnen warm - buiten ‘kouder’. Alhoewel nu de zon weer flink begint te schijnen :sunny: Het temperatuurverschil wordt weer kleiner :sweat_smile:

1 „GefĂ€llt mir“

Ik merkte vanochtend tot mijn verbazing ook dat het buiten eindelijk weer eens koeler was dan in huis
 Helaas duurde het niet lang. :smile: Airconditioning kan veel doen, maar als je hier (in het zuidwesten van Duitsland) naar buiten loopt, is het net of er een hete föhn direct in je gezicht blaast. Ik kijk in ieder geval uit naar een paar koelere dagen! :slight_smile:

3 „GefĂ€llt mir“

Uhmm, Maartje, wat had je geschreven
een paar koelere dagen? Zou je die wens weer ongedaan kunnen maken? :slight_smile: Het regent inmiddels al weer dagen en half Noord-Europa heeft griepverschijnselen


3 „GefĂ€llt mir“

Tsja
 Ik vind 't fantastisch! :grin: Al mag het inderdaad wel iets warmer zijn en ook iets minder regenen
 Heb in Germersheim nog nooit zo veel regen gezien als de afgelopen dagen, normaal is het hier vrij droog.

Dat met de griep klopt inderdaad wel, iedereen loopt te hoesten en te proesten. Hopelijk blijft iedereen hier wel gezond!

3 „GefĂ€llt mir“

Helaas niet. Ik heb ook een kou gevat.

1 „GefĂ€llt mir“

Een kleine tip: "Ik heb ook een kou gevat."
Beterschap, Saylana! :slight_smile:

Dankje, @Ralf :slight_smile: Eigenlijk wilde ik iets anders schrijven. Daarvan is “ben” blijven staan. Ik geloof dat mijn neus op mijn hersenen werkt. :frowning2:

1 „GefĂ€llt mir“