Heb je het overleefd, @alex, de hitte? Nu wordt het wat koeler en bewolkter…vind ik wel een beetje jammer, ik houd van warmte. De meteorologische zomer is nu ook voorbij, want september is begonnen. Ik wil niet naar de herfst!!! Wie wil ook graag dat het zomerweer blijft? Of zijn er herfstliefhebbers? @Sarah, @Wil, @Oliver, @Gisela?
Eigenlijk wil ik niet dat het nu weer kouder wordt, voral omdat het hier in Aken dan weer zo vaak zal regenen Maar de kleuren die de herfst meebrengt zijn zo mooi En ik verheug me ook een beetje erop in de winter met een kopje koffie of Chocomel mijn lievelingsboeken nog een keer te lezen
Ik wil wel dat het zomerweer blijft, maar ik houd ook van de “Spätsommer” of “Frühherbst”. Dat is niet zo drukkend/benauwd als de hoogzomer (zeg je dat zo?), maar vaak nog lekker warm en zonnig ️:sunglasses:
Vandaag is het lekker fietsweer hier in Aken: geen wind, een niet te sterke zon, heerlijk, een aangenaam temperatuurtje. Ik was al boodschappen doen zelfs, op de fiets dus inderdaad
Bij ons (regio Nijmegen) ook prima weertje. Niet te heet. Ik heb een uurtje in de tuin gewerkt. Niet mijn hobby, maar ik houd van een verzorgde tuin en dan moet je de handjes wel eens laten wapperen.