Niederländische Filme und Serien schauen

Das glaube ich auch, Gabi. Aber mit deinem Umkehrschluss bin ich nicht einverstanden.

Ich sehe es eher so wie @Rustaaagh: Für kleinere Länder ist es wichtiger, andere Sprachen zu können. Größere Länder können es sich eher leisten, auf Fremdsprachenkenntnisse zu verzichten.

1 „Gefällt mir“

Gut, wir sind nicht einer Meinung. Das ist in Ordnung und ich kann damit leben :slightly_smiling_face:

Schönen Ostermontag noch!

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Dat is een mooie Paasgedachte. :+1:

Hoihoi,

Welche niederländischen Filme hast du schon gesehen? Die letzten Tage habe ich meine Liste mit empfohlenen niederländischen Filme aktualisiert (natürlich geht es auch um persönlichen Geschmack - und ich habe sie noch nicht alle gesehen). Aber vielleicht ist etwas für dich dabei:


Achter de wolken
Oeroeg
Dunya en Desie
Kruimeltje
Boven is het stil
De helaasheid der dingen
Iedereen beroemd
De uitverkorene
Fanfare
Loft
Zwartboek
De tweeling
Boy 7
Shouf Shouf Habibi!
Lek
De storm
Noorderlingen
Karakter
De marathon
Minoes
Oorlogswinter
Alles is liefde
Vidange perdue
Ben
Liever verliefd
Michiel de Ruyter
Polleke
Razend
Spoorloos
Simon
Niemand in de stad (bald im Kino)
Turks fruit
Soldaat van Oranje


Veel kijkplezier, groetjes,

Ralf

5 „Gefällt mir“

Bedankt, @ralf. Is er een misdaadfilm bij? Trouwens, het meervoud van “Film” is “Filme”.

2 „Gefällt mir“

Hoi Saylana,

„Lek“ valt in die categorie.

Wat misdaad betreft, vind je hier een hele rij films:

3 „Gefällt mir“

Was voor een grote selectie Ralf!:+1:
Kan ik alle films op internet vinden?

1 „Gefällt mir“

Misdaad serie: Flikken Maastricht

Groetjes,
Gabi

2 „Gefällt mir“

Ik heb net de jeugdfilm bekeken: “De brief voor de koning”. Omdat de plot beheersbaar is, hoef ik niet alles te begrijpen wat er wordt gezegd. Het gaat nog steeds door.:sunglasses:

Veel films kun je hier zien, Freyja:

Je dient dat dan wel vanuit Nederland te doen. Je zou een VPN als Tunnelbear kunnen gebruiken, zie verder hierboven in deze thread.

@Rustaaagh beval eerder al Videoland (tegen betaling) aan.

2 „Gefällt mir“

Bedankt voor de lijst @ralf :star_struck:

1 „Gefällt mir“

Wat bedoel je precies, Freyja?

Als je die vraag stelt Alex, wet ik dat ik iets fout heb geschrieven. :see_no_evil:
Ik wilde zeggen dat de plot van de film duidelijk/oversichtelijk was zodat ik de inhoud kon begrijkpen.

1 „Gefällt mir“

Hoi Ralf,

voor het donkere seizon (dunkler werdende Jahreszeit) heb ik een grote filmselectie en combineer ontspanning/ entertainment met “een taal leren”.
“Twee vliegen in een klap slaan.”

Groetjes Freyja

1 „Gefällt mir“

Bedankt voor de lijst, @ralf !
“Zwartboek”, “De tweeling” en “Oorlogswinter” heb ik gezien, die zijn echt alle drie geweldig.
“Oorlogsgeheimen” is ook een goede film. Die gaat over jongeren in het bezet Zuid-Limburg tijdens de oorlog.

2 „Gefällt mir“

Videoland funktioniert trouwens inzwischen auch ohne VPN, evtl. noch bei der Anmeldung das kann ich natürlich nicht ausprobieren, gucken kann man es aber jetzt auch ohne VPN seitdem es dieses EU Gesetz gibt.

lg

2 „Gefällt mir“

In de Nederlandse bioscopen draait vanaf deze week de film “De Dirigent”, die heb ik vanavond in Limburg gezien. Worth watching!

7 „Gefällt mir“

Hoi hoi - wat mooi - een site voor duitsers en Nederlanders - ik ben duitser… :slight_smile:
und ich suche nach einer Möglichkeit um den Film Soof (1+2) sehen zu können.
Bin bei Netflix,
habe VPN
aber Soof finde ich nur bei youtube zum kaufen… :frowning:

Soof 1 & 2 sowie die Serie Soof sind alle bei Videoland Online:

Kann man inzwischen auch ohne VPN gucken, man kann sich ohne VPN aber nicht anmelden, ersten zwei Wochen imho nur 1cent, kann man mit Paypal bezahlen.

Viel Spaß.

1 „Gefällt mir“

pfffff… 5 minuten hier angemeldet und schon Antwort…
dank je well :slight_smile:

2 „Gefällt mir“