Hallo en groetjes uit Neuss

Hallo, ik ben Claudia en nieuw hier.
Ik kom uit Duitsland en woon dichtbij Neuss aan het Nederrijn.

De ouders von mijn vriend hebben een vakantiehuisje in Julianadorp aan Zee en we fietsen vaak in de Nederland.
Zo heb ik een beetje Nederlands geleert.
En ik heb met een lesboek en een App bij mijzelf geleert…maar nu is het boek te end, en ik find geen cursus om verder te leeren…

Nu ben ik hier en hope dat ik hier een beetje beter lezen en schrijven leren kan :slight_smile:

7 „Gefällt mir“

Hoi Claudia,

Hartelijk welkom op het forum.
Fijn dat je er bent en dat je de Nederlandse taal verder wilt leren.

en ik find geen cursus om verder te leren

Er is vandaag een nieuwe cursus begonnen en misschien is er nog een plekje vrij.
Even aan @Ralf vragen.

Groetjes, Andrea

PS: Als je wilt dat wij jouw Nederlandse teksten corrigeren, laat het ons dan even weten.

1 „Gefällt mir“

Niet slecht voor een begin !

2 „Gefällt mir“

Van harte welkom ook van mij, @Billie. Hartstikke leuk dat je jezelf al best goed de beginselen van het Nederlands hebt geleerd. Hier op het forum kun je in ieder geval het schrijven en lezen goed oefenen – en je krijgt er snel antwoord op je vragen en goede tips.

Ik wens je veel plezier!

Groetjes,
Alex

Bedankt voor de hartelijke welkom!
Graag alles corrigeren - ik ben hier om te leeren en ik heb helemaal geen ervaring met texte schrijven op Nederlands.
En de Duitse tekstherkenning is ook niet so hulpzaam bij woorden zoals von / van :wink:

Ha Billie, hier een paar verbeteringen:

En de Duitse tekstherkenning is ook niet so behulpzaam bij woorden zoals von / van :wink:

Daar heb je helemaal gelijk in :wink:

1 „Gefällt mir“

Vielleicht auch hilfreich

Dank je wel
Nog iets geleert :wink:

1 „Gefällt mir“

geleerd :wink: