Fotothread: Tiere und Natur

Ik heb hier ook een paar mooie vlinders, uit de vlindertuin in Knokke van 2007

9 „Gefällt mir“

Deze foto vind ik ook heel leuk. Het is opgenomen ook in 2007 in het vissereimuseum in Breskens.

9 „Gefällt mir“

Sinds zondag sneeuwt het hier. Naast wat winterse ongemakken, kan het ook mooie plaatjes opleveren. Hier de weg bij Canada, door het Drents-Friese Wold.

9 „Gefällt mir“

Wauw, prachtig! Gisterochtend lag hier ook wat sneeuw, vast 7 centimeter. In de namiddag begon het dan te dooien en vandaag regende het alleen maar. Jammer… :wink:

1 „Gefällt mir“

Vanochtend…

9 „Gefällt mir“

Morgenrood brengt water in de sloot … … en toch mooi :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Dat klopt, het regent al urenlang :sweat_drops:

1 „Gefällt mir“

Hier zijn twee foto’s uit het laatste jaar.
Ik zou het heel fijn vinden als het weer nu net zo mooi als op deze foto’s zou zijn, maar het regent in plaats van te sneeuwen.

Dat is Matti en in de achtergrond is de bevroren “Edersee”.

En deze is gemaakt aan de “Herkules”; mijn hond kijkt dus over Kassel.

10 „Gefällt mir“

Awww, wat is Matti een schatje! Geweldig toch zo’n sneeuwwandeling met je hond. Prachtig! Wil je meer over Matti vertellen? :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ja, graag, Isabelle. :slight_smile:

Matti komt uit Hongarije en ik heb hem in een dierenasiel gevonden. Toen was hij zo’n zes maanden oud, nu is hij zes jaar oud. Hij is een kruising van een herdershond en een jachthond. Hij begeleidt me naar mijn werk en we gaan graag wandelen, vooral als we met vakantie gaan. Dan maken we ook wandelingen door het wad en zelfs uitstapjes met een schip.
Matti heeft reuma, daarom gaan we ook vaak naar de fysiotherapie. Maar hij gaat er graag heen.
Ik hou erg van mijn hond, hij is echt een schatje. :slight_smile:

4 „Gefällt mir“

Wat leuk om te horen, Jutta! Hij ziet er zeker uit als een heel gelukkige, lieve hond! Ik heb zelf geen hond (wel twee poezen), maar ga regelmatig met een hond uit een dierenasiel in de buurt wandelen. Ergens in deze thread heb ik ook een foto van hem geplaatst! :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Ik heb hem gevonden. :slight_smile:
Ik vind het geweldig dat je met een hond uit de dierenasiel gaat wandelen; hij vindt dat vast fijn. :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Aw, wat lief dat je dat zegt! Hij vindt het zeker fijn en ik “heb” hem al bijna drie jaar. Helaas heb ik het momenteel erg druk, maar een paar keer per week ga ik zeker met hem wandelen, dat hebben we allebei gewoon nodig! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Twee andere foto’s van weer dan het weer blijkt vandaag (op 03 januari 2018 is het al de hele dag hard aan het regenen in Bielefeld en het is ook heel stormachtig).

6 „Gefällt mir“

Mooie foto’s, Ralf! Ik wou dat ik vandaag ook zo’n mooie (bijna) blauwe hemel had gezien.

Maar wat bedoel je met: [quote=“RalfN, post:154, topic:635”]
Twee andere foto’s van weer dan het weer blijkt vandaag.
[/quote]

Ich wollte sagen: Zwei andere Wetterfotos als das Wetter sich heute zeigt. Kompliziert und falsch? War wahrscheinlich nichts! :confused:

Op 03 januari 2018 is het al de hele dag hard aan het regenen in Bielefeld en het is ook heel stormachtig. (Indien dat nuttig is?)

1 „Gefällt mir“

Dan zou ik zeggen: “Twee weerfoto’s van het weer vandaag”, maar dat is misschien niet zo poëtisch als jij het bedoelt :slight_smile:

Of: twee foto’s van hoe het weer zich vandaag laat zien.

1 „Gefällt mir“

Mooie foto’s @RalfN :slight_smile:
Is dat aan het IJsselmeer?

1 „Gefällt mir“

Nee, dat is aan de Oostzee.

2 „Gefällt mir“

@hadedeha, @ralf Danke für die Komplimente und an die anderen für die Likes.

1 „Gefällt mir“