Fotothread: Tiere und Natur

Een krachtige, mooie foto Verena.
Op het eerste gezicht dacht ik dat er iets mis gaat,
maar de verklaring maakte alles duidelijk.

1 „Gefällt mir“


O
30.09.2020. De lucht is bijna stil. De maan klimt de hemel op om de stad en zijn inwoners nog eens te betoveren. Fijne avond allemaal.

9 „Gefällt mir“

Het is bijna windstil
De wind is bijna helemaal gaan liggen

De maan klimt (de hemel) op om de …

3 „Gefällt mir“

30.09.2020. De lucht is bijna stil. De maan klimt de hemel op om de stad en zijn inwoners nog eens te betoveren.
Fijne avond allemaal.

Is dat Lanzarote Emilian?

Dit is Mangalia, mijn woonplaats, Hans.
Mangalia is een kleine stad aan de kust van Zwartezee in Roemenie.

4 „Gefällt mir“

Aha Emilian, zo ver ben je bij ons vandaan. Ik wist niet dat je in Roemenië aan de kust woonde.
Ziet er uit alsof je op Lanzarote woont. Heel lang geleden was ik eens in Varna in Bulgarije.
Groet uit Beieren !

Mooi. Varna is een grotere stad. Die zit niet ver weg, ongeveer 120 km ten zuiden van de mijne. Vorens de Corona, hadden we af en toe toochtjes ernaar. Apart van zijn bijzonderswaardigheden hadden ze daar een heerlijke pizza. Dit bij Pizza Cantonata, binnen de Varna Mall, nu misschien al geschiedenis. :slight_smile:

Für all diejenigen die gerne am Meer sind :wink:!

12 „Gefällt mir“

Dat moet ergens voor de kust van Den Haag zijn, daar liggen sinds maanden sommige grote schepen o.a. twee cruiseschepen die niets te doen hebben en daar voor anker zijn gegaan.

2 „Gefällt mir“

Stimmt. Wir sind in den Dünen bei Meijendel spazieren gewesen.

1 „Gefällt mir“

Deze foto’s zenden iets van Panorama Mesdags sfeer
uit.

2 „Gefällt mir“

Ver en weg van Corona: dicht bij Varvara, Bulgarije.
Gisteravond was ik daar. Er was niemand daar mee om te praten, niemand om te storen. Zo een bijzonder beeld, wel een wildernis. De galm van de golven tegen de kust was de enige klok. Onbeperkte natuur. We hebben er enkele foto’s genomen om deze plek ons later te herinneren.

14 „Gefällt mir“

Oh wat zalig!

2 „Gefällt mir“

Weer een tijdje geleden dat ik wat had gepost.

Avondwandeling:

10 „Gefällt mir“

Verder fijne reis Emilian!

1 „Gefällt mir“

@Peter taaltip: reis

Gênant, ik weet het eigenlijk wel, maar als ik moe ben (en ook gewoon) maak ik veel sneller fouten in het Nederlands dan in het Duits. Bedankt voor je correctie.

Komt mij bekend voor… Sorry ik zit met mijn mobieltje, blur spoiler lukte niet.

Een traan en een lach
img1603135852498

10 „Gefällt mir“

Een rood-oranje rondje door Aken en Voerendaal:

11 „Gefällt mir“