Fotothread: Tiere und Natur

1e september 2020. Verget even de Corona en geniet van de mooie volle maan als jullie een heldere hemel hebben. Fijne anvond iedereen!

8 „Gefällt mir“

Dankjewel, ziet er fantastisch uit.

1 „Gefällt mir“

De tweede nacht met volle maan. Gellukig had ik nog eens een heldere avond om wat foto’s te nemen.

8 „Gefällt mir“

Langs de Kralingse Plas.

9 „Gefällt mir“

Leef de dag :sun_with_face: en geniet van de kleine dingen. :blossom:

Gezien tijdens een wandelingetje: dagpauwoog op een vlinderstruik. :slight_smile:

9 „Gefällt mir“

Mooie ogenblikken. Het lijkt als er nog voorjaar is. :slight_smile:

De vlinderboom (zo heet de boom waar de vlinders op zitten daadwerkelijk :grinning:) kan nog tot in october in bloei staan als je hem goed verzorgt.

1 „Gefällt mir“

Antigua in contrasten.

6 „Gefällt mir“
Opmerking @hadedeha

Ik neem aan dat je de vlinderstruik bedoelt? :wink:

1 „Gefällt mir“

Vanavond … even snel vanuit de auto, aan het rode verkeerslicht … :innocent:

8 „Gefällt mir“

De zon hangt er stil bij alsof hij ook op het groene licht aan het wachten is om naar bed te gaan. :slight_smile:

signaal

1 „Gefällt mir“

Ja natuurlijk. :grinning:
Dat komt omdat de mijne qua grootte inmiddels op een echte boom lijkt.

2 „Gefällt mir“

Trois Rivieres, een stil plekje uit Guadeloupe.

7 „Gefällt mir“

Rare avondstemming in Eschweiler

8 „Gefällt mir“

Een klimatoloog zal zich wel met gruwen afwenden

3 „Gefällt mir“

Het is gewoon waterdamp met een regenwolk vermengd. De klimatoloog gaat hooguit zijn paraplu opspannen.
Ik ken die plek bij Eschweiler en ben daar minstens 30 jaar langs gereden en vond die koeltorens altijd indrukwekkend en klimatologen hebben niets tegen waterdamp. :slightly_smiling_face:

2 „Gefällt mir“

Inderdaad past mijn foto niet bij deze rubriek voor mooie fotos. Zeker geen attractieve aanblik voor elke tegenstander tegen de bruinkoolafbouw. - Ik was onder de indruk, omdat er gisteravond de kleur van de dampwolken door de regenachtige weeromstandigheden heel bedreigend uitzag. En op precies dit moment, toen ik daar langs reed, werd de electriciteitscentrale voor een klein moment door de zon verlicht.

4 „Gefällt mir“

Zonder de bruinkoolafbouw zou de hele omgeving allang in armoede zijn gedompeld.
Ik vind het een mooie foto en de dieren denk ik erbij.

1 „Gefällt mir“

Eine sichere gewisse Symbolik kann man diesem Bild nicht absagen absprechen. Das hast du gut gesehen.

1 „Gefällt mir“