Zoek de fouten (Nederlands)

Om dat ik het heul leuk vindt om faute texten te schrijven kommt er nu een nieuwe uitdaaging. Wie heeft zin om dit text te verbetern? Mischien in teamwerk want zo als julie al hebben gemerkd hou ik van veel, gemeene fouten. Veel plesier en success!

3 „Gefällt mir“

@carmen misschien? @Jens, @Sven of @reduro?

2 „Gefällt mir“

omdat ik het heel leuk vind om faute teksten te schrijven komt er nu een nieuwe uitdaging . Wie heeft zin in om deze tekst te verbetern? Misschien in teamwork want zo als jullie al hebben germerkt hou ik van veel gemeene fouten.
Veel plaisier en succes !
Ik hop ik heeb sij ale :wink:
Bedankt Isabelle

4 „Gefällt mir“

Dat is al heel goed, Jens, bedankt!

Misschien vindt iemand anders nog een paar fouten? @Isabelle heeft erg haar best gedaan :wink:

2 „Gefällt mir“

Zeg je echt „wie heeft zin in om …“?

3 „Gefällt mir“

Goede vraag Saylana!

Man kann sagen:
Wie heeft zin om deze tekst te verbeteren? oder
Wie heeft er zin om deze tekst te verbeteren?

Je kunt wel zin hebben in iets, maar dat combineer je niet met om:

Ik heb zin in een ijsje.

2 „Gefällt mir“

Dank je wel Alex, ik leer hier echt heel veel.

2 „Gefällt mir“

En ik dachte ik heb zij alle gevonden :wink:

1 „Gefällt mir“

Je hebt er al heel veel gevonden, @Jens! Maar een paar bijzonder gemene fouten zitten er nog in!

2 „Gefällt mir“

Is “plaisier” van Jens juist? Ik ken alleen “plezier”.

3 „Gefällt mir“

Omdat ik het heel leuk vind om foute teksten te schrijven komt er nu een nieuwe uitdaging. Wie heeft zin in om deze tekst te verbeteren? Misschien in teamwork want zoals jullie al hebben gemerkt hou ik van veel gemene fouten.
Veel plezier en succes!

4 „Gefällt mir“

Harstikke goed! Het moet alleen wel “heeft (er) zin om” zijn (dus geen “in”), zoals Alex al zei. Ik zou persoonlijk nog komma’s na “schrijven” en “gemerkt” plaatsen. Verder helemaal perfect, denk ik! Petje af! :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Dankje! :slight_smile:

Vielleicht hätte ich zuerst die anderen Beiträge lesen sollen dann hätte ich den letzten auch noch gefunden.
Falsch kam es mir (leider) nicht vor.

2 „Gefällt mir“

Iemand zin in om een nieuwe foute text tekst (:joy::wink:) te verzinnen?

1 „Gefällt mir“

Zal ik er eens eentje doen? Hier komt 'ie:

Vaandag is het erg warm. Vindt je ook niet? Ik heb net boodschappen gedaan. Nu ik zit op de bank, maar ik moet zo wech, want ik de kinderen ophaalen gaa.

Ik ben benieuwd :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ik wil het graag proberen:

(Vaandag) Vandaag is het erg warm. Vindt je (ook niet) niet ook? Ik heb (net) niet boodschappen gedaan. Nu (ik zit) zit ik op de bank, maar ik moet zo (wech) weg, want ik de kinderen (ophaalen gaa) ga ophalen.

1 „Gefällt mir“

Ha Dirk, je hebt een paar dingen goed verbeterd, en een paar dingen fout verbeterd…

1 „Gefällt mir“

@ralf
Ik ben nieuwsgierig… :blush:

1 „Gefällt mir“

Ik ga het proberen:

Vandaag is het erg warm. Vindt je niet ook? Ik heb net boodschappen gedaan. Nu zit ik op de bank, maar ik moet zo weg, want ik ga de kinderen ophalen.

2 „Gefällt mir“

Bijna goed, Jutta! In de zin ‘Vindt je ook niet?’ zit inderdaad 1 fout, maar niet die die jij gevonden hebt :slight_smile:

1 „Gefällt mir“