Wat is jullie woord van de dag?

3 „Gefällt mir“

Vandaag kan het alleen maar “Valentijnsdag” zijn, dus een roosje voor alle dames van het forum.
Niet vergeten te plukken, ze moeten vanavond weg zijn hier. :wink:

:rose:

4 „Gefällt mir“

Bedankt Hans,

Ik heb er een geplukt :wink:

Dank je Hans! :rose: Ik heb er ook een geplukt!

Heeeel charmant, onze Hans. :grinning:
Ik pak ook maar eentje. :rose:

Een echte gentleman onze Hans! :rose:
Bedankt voor de bloemen.

Bedankt Hans :smiling_face_with_three_hearts:, ik zet hem in de vaas naast de bloempot van mijn man. Hopelijk wordt hij niet jaloers. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt Kitty.:blush:
Ik heb nu begrepen waar over het gaat. Maar ik kon het woord nog niet gebruiken. Kan iemand een voorbeeldzijn schrijven?

Er zijn nog een paar over voor de laatbloeiers, zonde om te laten verwelken.:disappointed_relieved:
…en nog bedankt voor de leuke reacties. :hugs:

3 „Gefällt mir“

Dank je, Hans, wat attent :rose:

Mijn woord van de dag: lenteachtig! :sunny::bouquet:
Dat was vandaag in het weerbericht! :sunglasses:

4 „Gefällt mir“

Ja, bedankt , beste Hans. Ik heb er ook een geplukt. :slight_smile:

Voor mj is het woord van de dag stamppot ! en deze bijbehorende reclame.

3 „Gefällt mir“

Mijn woord van de dag is Geld abheben, omdat ik in Duitsland nog steeds vergeet dat je hier niet overal met een pinpas kan betalen. Ik wilde zojuist naar de film. Maar dat ging dus mooi niet door, omdat ik geen contant geld had.

6 „Gefällt mir“

Mijn woord van vandaag is: de zon :sun_with_face::sunglasses::sunny:

4 „Gefällt mir“

snoeien is mijn woord voor dit weekend.
Gisteren de bomen gedaan. Vandaag de druif en vooral weer alles opruimen :confused:

4 „Gefällt mir“

Mein Wort des Wochenendes ist ´Förster´. Wahrscheinlich hatte ich gestern im Teutoburger Wald ein Schild mit ´Eintritt verboten´ übersehen… Der Pfad wurde immer enger und nach vier, fünf Kilometer konnte ich nicht weiter.

:evergreen_tree::evergreen_tree::deciduous_tree::evergreen_tree::no_entry::walking_woman::evergreen_tree::evergreen_tree::deciduous_tree::evergreen_tree:

2 „Gefällt mir“

Mijn woord van vandaag is: krokus.

Omdat je overal krokussen ziet. Ik hou van deze vroege bloeiers.

4 „Gefällt mir“

Ik heb zaterdag de eerste vlinder gezien, een heerlijke citroenvlinder. En dit op een seizoen op die we eigenlijk met de warme gevoerde laarzen door de sneeuw zouden lopen.

6 „Gefällt mir“

Mijn woord van de dag is “schoonmaken”. Schoonmaken is precies dat wat ik vandaag moet doen. :frowning_face:

4 „Gefällt mir“