Bij ons noemen ze dat de alibi-sla, @ralf
Nooit van gehoord ( ???)
Zur ErklĂ€rung: Das sind die paar SalatblĂ€ttchen, die zu einer eher ungesunden Mahlzeit gereicht werden, damit man sagen kann, dass man auch GemĂŒse gegessen hat
Leuk bedacht. Dank je voor de explicatie.
Ik hou van tijgerbrood en maisbrood
Ik ook!
@Roswitha, wat heb jij een mooie kikker (of pad ) als avatar.
Ik vind kikkers ook prachtige dieren. En poezen natuurlijk.
Dat ben ik met je eens, @Annemarie. Kikkers en katten zijn leuke dieren!
Mooie kikkers vind je hier: 550+ Frog Pictures | Download Free Images on Unsplash
en op dit site: https://pixabay.com/de/photos/frosch/
Dank je wel voor de links, @Roswitha.
Ik zal er morgen op gaan kijken.
Maar eigenlijk gaat de discussie op deze plaats over je lievelingsetenâŠ
In Nederland eet men vaak Chinees-Indisch eten . Zelf houd ik erg van rijsttafel. Dan heb je keuze uit wel 15 verschillende groente- en vleesgerechten bij je witte rijst of nasi goreng (gebakken rijst).
Smullen !
Satésaus Op de friet. Dat vinden veel Duitsers raar, maar ik vind het lekker.
Kikkers kun je ook eten trouwens: kikkerbilletjes Maar dat doen de Nederlands niet, nee hoor. In Duitsland wel? Met satésaus?
Nein, Frösche sollte man nicht essen. Und die Kombi mit satésaus scheint mir in diesem Fall auch nicht wirklich gelungen.
Ich esse selbst nur sehr wenig Fleisch, aber dieses Foto von etwas typisch NiederlÀndischem wollte ich Euch nicht vorenthalten
Gehaktballen
Dat ziet er heerlijk uit, Alex
Ik was afgelopen zaterdag zeilen in BelgiĂ«, en heb na afloop garnalenkroketten en normale garnalen (dus niet in een kroket) gegeten. Met frietjes en lekkere salade. Maar ik kan je helaas geen foto laten zien, vergeten Dus je moet het je proberen voor te stellen: mooi weer, lekker zonnetje, aan het water, een Belgisch biertje (Leffe Blond)âŠzie je?
Ik zie het helemaal voor me, Ralf
Ich war gerade ein paar Tage in den Niederlanden. Daar heb ik heerlijke gevulde speculaas gekocht
Kennen jullie dat?
Ja, lekker!
Hoe blijf je zo slank met al die snoeperijen .
Ik heb vandaag in Aken âprintenâ gekocht. Die lijken qua smaak een beetje op de Nederlandse âtaaitaaiâ en qua uiterlijk wel op de speculaas van Alex. Graag zou ik ook daarom nu ook zoân foto maken, maar omdat de printen veel harder zijn, is mijn lach ietsje âgebrokenâ en straal ik nu even niet