Precies!
Maar…
Precies!
Maar…
Goh, dat is een bekend gebouw. Als ik me niet vergis, waren we vroeger regelmatig in een van de havens daar.
De foto doet me trouwens ontzettend denken aan mijn (oude) woonplaats, waarschijnlijk omdat dat ook een vesting is.
En waar was je oude woonplaats maartje?
Aha, dit is Naarden?
Helaas niet
Ik geloof dat dat weer Willemstad is maar deze keer niet in Curacao maar in Nederland.
Sorry, dat was natuurlijk verwarrend! Mijn oude woonplaats is inderdaad Naarden, maar de foto komt daar volgens mij niet vandaan - Centurion mag het natuurlijk zeggen, maar ik denk dat Jutta gelijk heeft.
De foto deed me alleen aan Naarden denken, omdat het raadhuis daar een beetje lijkt op het gebouw op de foto van Centurion. Ik weet niet of ik een linkje mag delen, maar als je op Google zoekt naar “raadhuis Naarden” vind je hem gelijk.
Chapeau Jutta! Ja, het is eigenlijk Willemstad in Noord Brabant en precies het mauritshuis. Willemstad ligt op de weg naar huis van Zeeland. Het was mijn eerste bezoek daar, maar niet de laatste.
Groetjes uit het Parel op de linker Neder-Rijn.
Ik weet het niet maar de foto is heel erg leuk.
Zo’n N 52° 53’ 8.252’’ E 5° 21’ 17.259’’ denk ik…
Dat is echt precies.
De foto is gemaakt in Stavoren aan het IJsselmeer.
Diese Mühle steht in Brügge.
Dat klopt. Het is de Sint-Janshuismolen in Brugge.
Jij bent aan de beurt
Wenn ich es richtig verstanden habe, bin ich in der Pflicht ein Bild hochzuladen. Richtig?
Jupp
Ik weet wel niet waar dat is maar ik zou er graag willen wandelen met mijn hond. Dat is heel mooi.