Het is in geen geval in Nederland, omdat in heel Nederland geen rotsen zijn en bijna de hele land een gebrek aan natuursteen had. Maar misschien werden de foto´s in de buurt waar je woond genomen, in de Odenwald, waar een geopark is. In elk geval had de Odenwald een “rotsenzee”.
JohannesH, in meiner Nachbarschaft, ca. 20Km, ist das Felsenmeer (rotsenzee), aber diese Bilder wurden nicht im Odenwald gemacht.
Ggf. könnte es auch im Teutoburger Wald oder im Elbsandsteingebirge sein.
Nein, diese Felsenlandschaft ist in Süddeutschland.
Im zweiten Bild hat sich ein kleiner Hinweis versteckt…
Schwarzwald? Waar de hout voor de palen in de Hollandse steden gedurende de Gouden Eeuw van kwam?
Indrukwekkend! Wat mooie foto’s! Is dit dan in de Elzas?
Nein, nicht im Schwarzwald und auch nicht im Elsass.
Schwäbische Alb?
Nein, die Schwäbische Alb besteht aus Kalk und nicht aus Sandstein.
Pfälzerwald? Jetzt haben wir bald alles durch.
Warum nicht gleich
Pfälzerwald ist richtig, im südwestlichen Pfälzerwald liegen diese Felsformationen.
Den Ort hätte ich aber doch ganz gerne.
Es ist der Fuchsfelsen bei Clausen/Rodalben.
Es sind 2 verschiedene Felsen in Rodalben.
Dieser Rundwanderweg von 44Km, den man auch in Etappen gehen kann, ist sehr empfehlenswert.
Schwindelfrei muß man nicht sein.
Hoi!
Ik weet het nu. Maar zonder google: geen idee gehad
Die historische Sturmkatastrophe (Text wurde wegen Copyright von @ralf entfernt, lese dafür bitte hier weiter):
https://www.eropuitinfriesland.nl/de/einfach-mal-rauskommen/museen-friesland/
Klopt dat?
Groetjes
Ja, dat klopt wel, je bent heel goed, hé! Dat is Moddergat aan de waddenzee. De volgende keer zal ik de beeld kleiner tonen, omdat de tekst niet meer kan gelezen worden, haha …
Jij bent aan de beurt.
Ein tolles Bild, Jutta!
Hier noch ein kleiner Sprachtipp:
Ik ben gespannen heißt auf Deutsch: ich bin verspannt/nervös.
Hoi iedereen!
Ik ben een beetje laat, maar ik was dit weekeinde de kunsttentoonstelling documenta 14 in Kassel bezoeken. Heel mooi en fantastisch weer. Een belevenis.
Nou omdat ik an de beurt ben, een nieuwe foto:
War was ik?
Roland
Valle de los Ingenios, Cuba