Voetbal! ⚽

O hoe kon dat gebeuren. Wat een vergissing.

kon zonder d :wink:

2 „Gefällt mir“

Lustig hatte ich vorher und war dann unsicher

1 „Gefällt mir“

Dat heb ik ook vaak. :sweat_smile:

Daar ben ik het met je eens, Oliver :soccer:

Desondanks hoop ik nog een beetje dat Italië nu in de finale nu op Denemarken treft :relaxed: Beetje dromen, toch!

2 „Gefällt mir“

Italië :it: is Europees kampioen na extra tijd en een superspannende penaltyschieten! Hoeraatje :partying_face:

2 „Gefällt mir“

En nu nog een keer van Gaal?.. :thinking:

Ja, het lijkt er sterk op, Oliver.

Misschien lukt het hem dit keer met het Nederlands elftal een prijs te winnen. Drie keer is scheepsrecht :muscle: :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Nou dat lijkt me wat! :grin: Dan is het bijna zeker, dat ze volgende ker kampioen gaan worden :soccer: :kissing_closed_eyes:

Deze kende ik nog helemaal niet. Dus lekker weer iets bijgeleerd.

1 „Gefällt mir“

Der Spiegel hat ein neues niederländisches Sprichwort erfunden :grin:

3 „Gefällt mir“

driemaal! Peter, Peter, Peter! (De journalist heet ook Peter :shushing_face: :stuck_out_tongue:)

Weet niet wat daar verkeerd aan is :joy: :joy: :shushing_face: /ironieoff

1 „Gefällt mir“

Ik ben benieuwd naar de resultaten! Wellicht een revival van de Rinus Michels-periode. :smiley: Die was ook meerdere keren bondscoach.

Ohne Holland fahrn wir zur WM… Grapje! :crazy_face::grimacing: Deze keer natuurlijk samen met Holland :sweat_smile::soccer::netherlands::champagne::clinking_glasses:

2 „Gefällt mir“

Haha, ja, we mogen weer mee :smiley:

Na de 2-2 tegen Montenegro afgelopen zaterdag leek het er even op alsof de deelname aan het WK in het water zou vallen, maar het is dan toch nog gelukt.

1 „Gefällt mir“

Gelukkig… ik vreezde al dat het toernooi zonder NL moet doorgaan…

Ik verheug me dat mijn Nederlandse vrienden/ buren ook erbij zijn. Anders had ik iets gemist.

Nederlandse versterking uit de eredivisie voor Hannover 96 dat bedreigd is met degradatie naar de 3de Duitse divisie :see_no_evil:
Maar nu is er wel hoop! :netherlands::soccer::wink:

1 „Gefällt mir“

Dan komt het vast goed voor Hannover! :smiley:

1 „Gefällt mir“

Van Gaal en de Duitse taal :smile:

3 „Gefällt mir“

Leuk inderdaad, Oliver. Ik had er ook al even naar zitten kijken.

Van Gaal was ook afgelopen week (over Qatar) goed op dreef: