Te heet om te slapen

Op dit moment zijn er in de bovenverdieping 27 graden ( wel te verstaan na 22 uur 's avonds!).
Wat doen jullie om met deze hitte (zonder airco) te kunnen slapen?

Ik bijv maak een groot handdoek nat , laat het maar een beetje drogen en hang het voor een ventilator o gebruik het als deken en laat de ventilator doorlopen

3 „Gefällt mir“

Oef … 27 graden. Dat is wel erg warm zeg.

Ik zou de ramen tegenover elkaar openzetten. Of kan dat niet bij jou, Rike?

2 „Gefällt mir“

Ik ga vannacht naar de kelder in de logeerkamer slapen (18°C). In de slaapkamer is het veel te het (ook 27°C)…

Het zal morgen overdag alleen maar 25 graden worden…

2 „Gefällt mir“

Vandaag wordt het 31 graden. Ik slaap met doorlopende ventilator en een groot baddoek in plaats van een gewoon dekbed.

3 „Gefällt mir“

Ik lig altijd in bed te woelen en erger me dan over die verschikkelijke hitte. Ik heb er echt een hekel aan! :smiley: Maar vannacht heb ik gelukkig redelijk goed geslapen, het was “maar” 24 graden in de slaapkamer. Een ventilator in de slaapkamer lijkt me persoonlijk niks, daar krijg ik heel snel een stijve nek van… Ik verheug me nu al op de herfst en de winter! :stuck_out_tongue:

3 „Gefällt mir“

Waarschijnlijk ben je in de minderheid hier, Isabelle :wink: Maar ik moet zeggen: alles boven de 25 graden is voor mij ook te warm.

2 „Gefällt mir“

Toch dat zou kunnen @alex, maar er komt toch maar warme lucht naar binnen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 „Gefällt mir“

Dus je gaat bij jezelf ( zichzelf ? )logeren @Gerd :smiley:

1 „Gefällt mir“

Ik ben het er helemaal met je eens :slight_smile:

Nee nee, we zijn al twee. Ik heb een foto van noord Noorwegen in de winter als achtergrond gebruikt op mijn bureaublad… :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Een logeerkamer met ontbijt :yum:

2 „Gefällt mir“

:joy:

Gelukkig heb ik geen probleem met slapen bij hitte. Maar overdag en op mijn werk vind ik de hitte vreselijk. Een voordeel maar: Opvliegingen bespeur je nauwelijks maar. Het is sowieso constant te heet. :sweat:

2 „Gefällt mir“

Ik slaap liever met warmte en 24 craden zijn voor me geen probleem. Da kan ik gelukkig goed lang door slapen. Ik heb vaak koud vouten,da zijn 24 crad en meer gemakkelijk.

2 „Gefällt mir“

Ja, dat kan ik me voorstellen, Jutta. Als je last van koude voeten hebt is het niet erg als het in de slaapkamer 24 graden is :wink:

Wat was het toch heerlijk vannacht…de raam open, lekker “koudere” lucht, die naar binnen stroomde…:slight_smile:
Ik heb echt goed kunnen slapen!!!

1 „Gefällt mir“

Vannacht was het wel niet te het om te slapen, maar nu hebben we last van muggen.
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii… :rolling_eyes:

2 „Gefällt mir“

Ik zeg alleen maar “Antibrumm” (ik hoop dat mag hier )…helpt altijd :wink:

1 „Gefällt mir“

“Nobite” en een pantoffel… :skull_crossbones: Maar met slapen was niks meer.
Goedemorgen Rike :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Goedemorgen Gerd,
Ja maar “nobite” is voor na de beet :wink:

1 „Gefällt mir“