Stammtisch Lübbecke

Iedere twee maanden vindt er een Nederlandse stamtafel in de buurt van Lübbecke plaats waar we de hele avond alleen Nederlands praten. We zijn meestal zo om de tien personen.

De volgende Stammtisch is op 6 februari 2018 om 19:00 uur in restaurant “Gasthaus Schulenburg”, Heinrich-Knolle-Weg 4 te Espelkamp-Fiestel.

3 „Gefällt mir“

Hoi @Sabine1,
dat is ook voor mij heel interessant en goed om te weten, om dat ik uit Bad Salzuflen kom. Dat is zelfs nog dichterbij dan Bielefeld.

Hoi @RalfN,
ook namens mij van harte welkom hier in het forum en groeten uit de buurstad.
Dirk

1 „Gefällt mir“

Hallo Sabine,
ik ben wel geïnteresseerd maar heb je nog meer informaties over jullie stamtafel?
Groetjes Ralf

[details=Sprachtipp für RalfN][quote=“RalfN, post:3, topic:1773”]
informatie (Singular)
[/quote][/details]

Sabine, ist der Niederländisch-Stammtisch in Lübbecke nur auf Einladung zugänglich? (Sonst könntest du den nächsten Termin auch einfach hier in diesen Thread posten.)

Hallo allemaal, De volgende stamtafel vindt plaats op 6 februari aanstaande om 19:00 uur in Lübbecke. Iedereen bringt een kleinigheid te eten mee (fingerfood). Ik verzoek jullie om een korte aanmelding. Groetjes, Sabine

4 „Gefällt mir“

Hallo Sabine, ik meld me hiermee aan.Ik zal graag komen. Het adres stuur je zeker nog.

Ik hoop dat ik voor jullie stamtafel goed genoeg Nederlands praat.

Groetjes, Ralf

2 „Gefällt mir“

Hoi allemaal,

en wat leuk, dat er in Lübbecke een “Stammtisch” bestaat".

Paderborn is nu niet zo ver weg, maar voor een doordewekse gezellige avond helaas toch wel. Gaan jullie misschien ook een keer op een vrijdag of zaterdag afspreken?

Misschien kun je mij een beetje inlichten @Sabine ? Zou fijn zijn!

Groetjes
Gabi

Tot nu nog geen reactie. Een beetje jammer… Zou iemand me meer over de stamtafel kunnen vertellen?

Hallo,
We ontmoeten elkaar elke 2e maand op een dinsdag…

De volgende stamtafel vindt plaats op dinsdag, 6 februari 2018 om 19:00 uur in restaurant “Gasthaus Schulenburg”, Heinrich-Knolle-Weg 4 te Espelkamp-Fiestel.
Graag zou ik jullie willen vragen je aan te melden.
Groetjes, Sabine

De volgende stamtafel vindt plaats op dinsdag, 6 februari 2018 om 19:00 uur in restaurant “Gasthaus Schulenburg”, Heinrich-Knolle-Weg 4 te Espelkamp-Fiestel.
Graag zou ik jullie willen vragen je aan te melden.
Groetjes, Sabine

Hoi Sabine,

Jammer, maar een dinsdag is lastig voor me, zoals al opgemerkt.

Jullie veel plezier!

Groetjes
Gabi

1 „Gefällt mir“

Hoi Sabine,
Ik meld me hiermee aan.Ik zal graag komen. Tot 6 februari.
Groetjes
Ralf

Tot dinsdag. De tafel is gereserveerd op Stork :slight_smile:

Tot dinsdag.

Hallo allemaal,
De volgende stamtafel vindt plaats op dinsdag, 10 april om 19:00 uur in restaurant „Gasthaus Rose“, Zum Kleihügel 10 te Espelkamp-Vehlage.
Groetjes, Sabine :slightly_smiling_face:

Was wars am Ende?