Schönen Tag gehabt? - Heb je een fijne dag gehad?

Van mij ook alsnog van harte gefeliciteerd, @ralf

3 „Gefällt mir“

Hartelijk dank! Ik heb mijn verjaardag dit jaar lekker rustig thuis gevierd. Gewoon een ontspannen avond na de drukte van afgelopen weken (door o.a. de verhuizing) en dat was heerlijk :blush:

4 „Gefällt mir“

Je word oud Ralf :wink:

1 „Gefällt mir“

“Je word…”. Klopt dat wel, lieve Alex?

1 „Gefällt mir“

Nee, lieve Ralf. Je hebt net een spelfout van mij vereeuwigd. Dat ondergraaft mijn autoriteit hier op het forum :wink:

4 „Gefällt mir“

Haha, jullie twee zijn geweldig! :smiley:
@ralf, hoeveel verhuisdozen moet je nog?

2 „Gefällt mir“

Hoeveel verhuisdozen nog…genoeg om ze te tellen en er zo bij in slaap te vallen :wink: Maar er zit schot in, Isabelle, de vloer is her en der ook al weer zichtbaar.

5 „Gefällt mir“

Wat gappig, zeg! Ook van mij: alsnog van harte gefeliciteerd, @ralf :blush::balloon::birthday: Toen ik ben geboren was jij op de leeftijd van acht jaar :innocent:

En dank jullie @Maartje, @Elsa, @ralf , @Rike en @Isabelle:slight_smile:

4 „Gefällt mir“

Tot nu toe was de dag echt aangenaam maar nu moet ik gaan schoonmaken. Wat vervelend. Ik ga de bril afzetten, dan ben ik vroeger klaar met schoonmaken. :grinning:

5 „Gefällt mir“

En, ging het daardoor echt sneller, Saylana? :wink:

3 „Gefällt mir“

Vroeg ik me ook af… ga ik dan óok eens proberen :sunglasses::sweat_smile:

3 „Gefällt mir“

Als je niet alle vieze plekken ziet gaat het heel veel sneller. :nerd:

1 „Gefällt mir“

Werkt ook bij het afwassen :wink:

1 „Gefällt mir“

Heel goed zelfs. Maar dan moet je ook de bril afzetten als je de glazen gebruikt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 „Gefällt mir“

Omdat ik ontstoken achillespezen heb hebben we vandaag niet gewandeld, alleen een beetje gelopen. Is die Wipperkotten niet leuk?

3 „Gefällt mir“

Heel leuk, Saylana, en wat een mooie pittoreske omgeving!

Balen van je achillespezen…ik hoop dat het snel beter gaat, maar zoiets kan een langdurige blessure zijn.

Wat bedoel je trouwens met ‘niet gewandeld, alleen een beetje gelopen’? Waarschijnlijk bedoel je, ‘we hebben een klein beetje gewandeld maar geen lange wandelingen/geen hele wandeltochten’.

Ik was gisteren nog in Nederland, op bezoek bij mijn moeder met de kinderen. Sinds gistermiddag weer thuis :slight_smile:

Groetjes, Ralf

1 „Gefällt mir“

Ja, precies! :grinning:

1 „Gefällt mir“

Zo! Ook weer eens een berichtje uit deze hoek, na een korte afwezigheid… :slight_smile:

Ik kom net terug van een weekje in Frankrijk en heb daarvoor een paar dagen gekampeerd in eigen huis in Naarden. Omdat er ergens lekkage zat (/zit), moest het water namelijk volledig afgesloten worden… Niet zo handig. Maandag komt de loodgieter, dus we gaan heel hard hopen dat hij het lek snel vindt. Bij buren en vrienden douchen is wel eens leuk, maar wordt toch snel een beetje irritant… :slight_smile:

Hopelijk hebben jullie wat minder pech gehad en heeft iedereen nog een beetje kunnen genieten van de laatste zomerdagen! In Nederland voelt het alsof de herfst al in volle gang is.

4 „Gefällt mir“

Welkom terug, Maartje!

De laatste zomerdagen van midden juli, bedoel je? :slight_smile: Ik heb geen zomerdagen meer gezien sindsdien. Ik was in augustus nog bij de Rursee en in de Efteling. Nu al weer een tijd aan het werk. Gisteren had ik trouwens nog pech…een lekke band. Mijn doel voor morgen: zelf proberen de lekke band binnen een half uur te repareren…tips zijn welkom :wink:

2 „Gefällt mir“

Leuk dat je er weer bent :wave:, @Maartje en succes @ralf :slight_smile:

2 „Gefällt mir“