Schönen Tag gehabt? - Heb je een fijne dag gehad?

Hoi allemaal!

Wij hadden vandaag een erg lekker dagje uit. We waren wandelen vlakbij Nideggen, in het bijzonder Abenden, maar ik denk dat alleen weinigen van Abenden gehoord hebben. Nideggen en Abenden liggen aan de Rur (Roer in het Nederlands) in de Eifel. Een heerlijk plekje om te gaan wandelen. Van een uitkijkpunt hadden we een echt mooi uitzicht naar het Roerstuwmeer. Even kijken?

Leuk, hè?

In Abenden is trouwens een erg goed Café waar je lekker taart kan eten. Die hebben een ruime keuze aan taarten, en de taartpunten zijn groot. Eigenlijk jammer, kan je maar één taartpunkt proeven.

Fijne avond,
Saylana

4 „Gefällt mir“

Dat ziet er heel mooi uit inderdaad, Saylana.

En een lekker stukje taart na afloop is een mooi besluit van een wandeling :cake:

1 „Gefällt mir“

Mijn man is de grote zoetekauw, ik eigenlijk niet zo erg. Maar die taarten zagen zo heel erg lekker eruit dat ik niet kon weerstaan. :grinning:

1 „Gefällt mir“

Mooi vehaal Saylana :slight_smile: Ziet er prachtig uit daar.
Ik ben vandaag met mijn opa en oma door Friesland aan het touren geweest in de auto. Het weer was echt prachtig. Het Friese landschap komt dan echt tot bloei.

1 „Gefällt mir“

Wat leuk! Ik heb je plaatjes wel gemist! Lijkt me daar een heel mooie plek te zijn! :slight_smile:

(Pak maar graag nog een h bei Ruhr erbij :kissing_heart:Dan klopt het helemaal! :+1: Sorry, een nare gewoonte van mij :see_no_evil:)

1 „Gefällt mir“

Ja, er zijn ook heel mooie plekken aan de Ruhr, maar als ik de keuze had zou ik maar beter naar de Rur gaan. :smirk:

1 „Gefällt mir“

Haha, oké! Ik zie al, liever Rur dan Ruhr! Dan moet ik daar ook eens naartoe om de Ruhr met de Rur te vergelijken (iig zijn de plaatjes van het gebied rondom de Rur mooi!)

1 „Gefällt mir“

Leuk om te zien die foto, Saylana! Als ik me niet vergis, was ik er vorig jaar en heb daar lekker liggen zonnen :blush::sunny:

1 „Gefällt mir“

An die Rur kommen auch gerne Niederländer. Hier ein Zeitungsartikel, nicht mehr ganz neu, aber immer noch aktuell.

1 „Gefällt mir“

Vandaag waren we weer aan de Roer (Rur) om te gaan wandelen. Wat een stom idee op een zulke dag! De rit daar naartoe duurde 3 uren (doorgaans 1 uur). En dan was het zo laat dat het voor het pad Eifeler Steilküste te laat was. En ik denk dat het er ook erg druk was. Dus hebben we het wandelpad Schmugglerweg gekozen, dat is een beetje korter. Heel leuk pad, kunnen we aanbevelen:

De terugweg naar Düsseldorf was gelukkig zonder file.

Slaap ze,

Saylana

3 „Gefällt mir“

Wat een zonnige dag vandaag. :sunny:

Ik zat de hele dag op ons terras en deed – niks. Absoluut niks. Nu ben ik zeer moe ervan…:sleeping:

Groetjes :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Was für ein üppiges grün, Saylana, wow.

Vervelend dat jullie op de heenreis in de file stonden. Kennelijk waren er op deze mooie hemelvaartsdag meer mensen die met de :red_car: ergens heen wilden …

1 „Gefällt mir“

Van niets done kun je inderdaad behoorlijk moe worden. Dat ken ik :wink:

1 „Gefällt mir“

Haha… ik heb ook iets gevonden… :relieved:
Groetjes :wink:

2 „Gefällt mir“

Op zondag ga ik weer naar het Roerstuwmeer. Zal ik wat foto’s maken, Saylana? :smiley:

Oh, en gisteren heb ik vooral veel ingepakt dus…en ook heel veel weggegooid. Wat zich niet alles bij een mens zo ophoopt, vandaag voel ik me vrijer :smiley:

1 „Gefällt mir“

Goed gevonden Gerd :wink:

Ja, doe maar! :grinning:

1 „Gefällt mir“

Ja, en de A3 was afgesloten en allemaal waren ze op de A1 richting Leverkusen. En wij ermiddenin.

Oh bah, wat vervelend …