Ich bin auch wieder da
@Kitty Ich bin auch gespannt, welches Wort das Rennen macht
Okay, ich habe schon gesagt, dass der Stammtisch Düsseldorf fast eine Tradition ist. Das heißt: wieder zurück zur Galerie Burghof, unser fester Tisch am Fenster und natürlich mit etwas Wein oder Bier.
Aber ohne Scrabble ist unser Stammtisch nich komplett! Dieses mal mit einer Neuigkeit: ein Drehkreuz! Keine verdrehten Hälse mehr
Wir waren diesmal ziemlich erfinderisch: zwei Wörter des Tages und außerdem auch noch zwei Redewendungen.
Die Wörter waren ‘de conifeer’ (eigentlich sollte es Koryphäe sein, danke drittes Grolsch…) und verzakken. Oh ja, und die Redewendungen waren “Mühsam ernährt sich das Eichhörnchen” (weil Team ‘zij’ nach lange Zeit endlich ein paar Punkte sammeln konnte) und mit ‘we nemen er nog één om het af te leren’ haben wir wieder einen schönen Abend ausklingen lassen…
Die Nächste Datum ist der 21. April
Ontzettend gezellig
Das Drehkreuz ist natürlich eine Super-Erfindung!!!
Ein Scrabble-Drehkreuz ist eine pfiffige Idee
Der 21. April ist notiert
Schön, dass du dabei bist
Ik ben een beetje jaloers… Zo een leuke stamtafel…
Schrijftip voor @Toetje
Zo een wordt meestal verkort to Zo’n
Tip voor @Kitty
Das nächste Datum ist der 21. April
Danke, ich habe es geändert
Ter herinnering:
De volgende bijeenkomst vindt plaats op zaterdag , 21 april, 15.00
Er wordt heerlijk zomerweer voorspeld.
Daarom stel ik voor dat we misschien eerst een uurtje gaan wandelen en dan later buiten gaan zitten.
We kunnen bijvoorbeeld met de veerboot naar Meerbusch varen en aan de andere oever van de Rijn een ommetje maken.
Misschien is dan ook de "Strandbar Tropicana " weer geopend. Dan kunnen we zelfs gezellig op het „strand“ zitten en tapas eten
In ieder geval ontmoeten we elkaar voor de http://www.galerie-burghof.de/, net als (bijna) elke keer
Laten jullie me weten wie van jullie langs gaat komen?
Dat mag natuurlijk ook via een privé bericht
Hoi Rike,
Als ik mag, zou ik ook graag naar de bijeenkomst willen komen. (Maar ik weet nog niet precies of ik tijd zal hebben).
Natuurlijk mag je dat @VerenaE
Hoe meer, hoe gezelliger!!
Ik ben erbij. Ommetje, strandbar en tapas zijn echt mijn ding, goed idee. Maar vandaag al het weer van 21 april voorspellen is echt ambitieus.
Ich bin auch dabei
Aan de strandbar ? Cool
Hopelijk herkennen jullie me nog
Ik kom ook, waarschijnlijk gaat mijn jongste zoon (22) ook mee.
Hoi, ik ben ook erbij
Maar het lijkt helemaal goed te komen.
Met z’n hoevelen zijn we?
Wij komen om 15.00 op de fiets naar het restaurant…
Ik heb net de eigenaar van de strandbar gebeld.
Alhoewel mooi weer voorspeld is gaan ze de Tropicanabar pas het daropvolgende weekend openen
Jammer.
Zal ik dan in de Biergarten van de Galerie Burghof een tafel reserveren?
Misschien vanaf 16 uur zodat we nog een uurtje kunnen wandelen?
Dat is dan een hele toer vanuit Holland