Wat is het woord van de dag, Rike?
"Spook"of “drol” of een ander woord?
Wat is het woord van de dag, Rike?
"Spook"of “drol” of een ander woord?
drol @Andrea1
Hallokes @Rike,
er waren @Saylana, @VerenaE en @leon-art met de reservering bezig. Ik kwam een beetje later erbij…
Wat een heel mooie dag.
Trouwens, het meest gebruikte woord was EX (9, 18 of 27 punten)
Getekend
De potloodist
Ik weet niet wat jullie allemaal gedaan hebben, maar het klinkt wel heel gezellig.
Dat klinkt inderdaad als een geslaagde middag
Zitat @Rike vom 1. Juni 2018
Am 7. Juli 2018 werden wir auch gutes Wetter haben und der Treffpunkt bleibt derselbe (ebenso die Uhrzeit).
Tot zaterdag, jongens
Was het nog gezellig? Wat was het woord van de dag? Zijn er nog fotootjes? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, dit is oprechte belangstelling
Dat was het @Peter1
Wir sind kurzerhand in die Alte Rheinfähre “umgezogen” wo wir dann gemütlich an einem kleinen Tisch wunderschön im Schatten sitzen konnten.
Ausgestattet mit Laptop ( danke @Gerd ), Bierdeckel als Zettelersatz und natürlich Erfrischungsgetränken
wurden eifrig Pläne gemacht, was man denn noch so alles unternehmen könnte.
Ideen waren reichlich vorhanden : Vom Tagesausflug nach Friesland, über eine Bootstour bis hin zum Wandern ( ) …
Das wann wurde dann zur größeren Frage
Aber für alles lässt sich eine Lösung finden, @Gerd ist wirklich ein geübter Organisator
Viel gelacht wurde auch ohne Scrabbel. Das Wort automatische knipperlichtinstallatie wurde schließlich zum Wort des Tages ernannt und wir haben bei Matjes und der nächsten Getränkerunde noch Oldtimer bewundert, die auf dem Weg in die Altstadt zum Frankreichfest an uns vorbei “tötterten”
Het was echt gezellig jongens!
We zien elkaar weer op 4 augustus
P.S. @leon-art heeft de Thermomix nu een plaats gevonden?
Ohne Scrabble? Du hast doch mein altes niederländisches Scrabble-Spiel zu Hause, es liegt unter dem Tisch
Ziet er allemaal reuze gezellig uit! Ik heb weer wat gemist, maar… volgende keer ben ik er weer bij! Automatische knipperlichtinstallatie… geen idee hoe jullie erop zijn gekomen
Erg leuk geschreven @Rike👍
Gezellige foto’s ook. Volgende keer hoop ik er weer bij te kunnen zijn
Klopt, maar helaas geen scrabble strijd
Ik denk dat ik Scrabble Strijd ook bij jou maar achterlaat, hebben we het altijd bij de hand
Mijn scrabble strijd lijkt zoek te zijn… Gert-Jan dacht dat het in het dashboardkastje moest liggen, maar daar lag het niet…
Moet ik ook maar eens op marktplaats gaan zoeken.
Redelijk zonder discipline hebben we gisteren op de stamtafel – in het gepraat…
Wat was gebeurt? Nou, we praatten over ons uitstapje naar Fryslan omdat we allemaal Kitty willen bezoeken. Oorspronkelijk was in september een boottocht geplant maar dat zouden we beter in de volgende lente/zomer doen. Om deze reden ontmoeten we elkaar in januari op de Boot2019. Daar kunnen we bootjes bekijken en goedkoop een huisboot huren. We willen niet alleen maar de Nederlandse taal leren, we leren terloops ook de Nederlandse zuinigheid (Messerabatt!!!) …
En waarom hebben we dan niet in het gepraat? Awel, als de Kitty van huis is, dansen de lieden op tafel…
Proessssst!!!
Een leuk stukje Gerd
Hartelijk dank, @Peter1
Is het volgende week alweer zover
Ja. Wij proberen deze keer per tweebulter te komen, vonden wij wel passen bij het huidige klimaat.
Wat is dat???