Nederlandse TV-programma's nu ook in Duitsland !

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/basis-hd-bruikleen-bestellen/

Hier zitten ook addertjes onder het gras dus ook hier goed doorlezen a.u.b.

2 „Gefällt mir“

Hallo Hans,

hartelijke dank voor jouw inzet!
Het is dus zoals ik al gevreesd had: alleen maar in Nederland verkrijgbaar. Hier in Duitsland krijg je alleen maar Russische of Turkse zenders met een extra abo b.v. van de Telekom. Het schijnt ook in Nederland hetzelfde te zijn: het aanbod is zo verwarrend dat je gegarandeerd het verkeerde kiest en dat is dan meestal duurder.:face_with_symbols_over_mouth:

Hallo Dirk, maar heb je niemand in NL die dat voor je wil doen ?

Helaas niet, Hans.

Goedenavond. Toen ik thuis of aan boord ben, kan ik de Nederlandse radio en TV online volgen via de volgende websites: nederland.fm en nederland.tv. Op nederland.tv bestaan wat kleine beperkingen, maar dit is de makkelijkste weg om in contact met het Nederlandse nieuws en media te blijven.

1 „Gefällt mir“

NIEUW; NIEUW, ga dat zien, krijg alleen maar positieve berichten !
EINDELIJK DE OPLOSSING!

1 „Gefällt mir“

Helaas heb ik op de pagina dit moeten lezen:

Werkt NLZIET in het buitenland?

Vanaf april 2018 is NLZIET te gebruiken in de gehele EU. Om NLZIET in de EU te kunnen gebruiken, dient het hoofdverblijf van de kijker in Nederland gevestigd te zijn. Dit kan bijvoorbeeld gecontroleerd worden aan de hand van het (Nederlandse) bankrekeningnummer bij het afsluiten van het abonnement. :pensive:

Hallo Rike,
Helaas moet ik je tegenspreken en heb net even contact opgenomen met een abonnee in Duitsland die met PayPal elke maand betaalt en het werkt feilloos.
Als ze naar je bankrekening vragen is PayPal een optie bij het aanmelden.
Dus proberen gaat over studeren. Veel succes !
Bedankt voor de feedback.

1 „Gefällt mir“

Ik vind zo iets heel jammer hedendags. Hoezo mag ik niet naar alle programma’s kijken indien ik er voor betaal, onafhankelijk van waar ik woon en welke nationaliteit ik ben?

Nu, ik doe om verschillende reden niet aan PayPal, dus kan ik ook niet kijken.

1 „Gefällt mir“

Dan kijk je maar naar BVN, helemaal gratis voor niets !

https://www.bvn.tv/

2 „Gefällt mir“

BVN heb ik altijd gekeken, op TV, dat werkt nu helaas ook niet mher, omdat ze nu op hotbird zitten. Kijken op mijn kleine tablet heb ik geen zin in, maar dat is natuurlijk mijn probleem dat ik de voorkeur aan een TV geef. :wink:

Gratis hoeft niet voor mij, Hans, maar het is gewoon jammer, dat het alles zo moeilijk gemaakt word. Maar ook dat is waarschijnlijk mijn persoonlijke inschatting……

Beste Gabi,
Vanuit je tablet kan je het beeld op je TV sturen met een miracast of iets dergelijks.
Heb je geen techneut in de familie ?

1 „Gefällt mir“

Het is niet legaal. U moet een vaste verblijfplaats in Nederland hebben. Het is jammer dat televisie zonder geoblokkering niet mogelijk is in de EU. Eigenlijk onbegrijpelijk maar helaas waar.

1 „Gefällt mir“

Ik kijk TV uit Engeland, Nederland, België, Oostenrijk en Zwitserland met VPN op de PC, laptop, tablet en ook met Fire-TV stick op de grote TV. Het zou gewoon leuker zijn zonder Geoblocking. Misschien krijgen we op een dag een gemeenschappelijk Europa met vrije televisie in de EU. Men kan alleen maar hopen dat deze geoblokkeerde muur snel zal vallen.

2 „Gefällt mir“

Beste Hans,

Ik heb geen Smart-TV, dus nee, een miracast helpt niet. Is niet erg, dank je voor deze tip. Ik wou alleen maar aangeven dat ik dit alles het heel jammer vind.

1 „Gefällt mir“

Met een nederlands adres en een nederlandse bankrekening of vakantieadres in het buitenland is dit geen probleem. Met een Duits adres en een Duitse bankrekening is dit niet mogelijk. Vraag RTL hoe ze zouden reageren vanwege de filmrechten.

Het zal vergelijkbaar zijn met die in Oostenrijk. Oostenrijkers zullen ontvangers of kaarten kopen en deze vervolgens aan Duitse vrienden geven. En je kunt in Duitsland al naar de Oostenrijkse televisie kijken.

Beste Hans,

Niet nodig om er over kwaad te zijn. Maar gekeken naar de voorwarden mag het idd niet. Heeft niets te maken met het feit, dat het blijkbaar wel mogelijk is en mensen het doen ook omdat er niet echt een controle gebeurt. Dus iedereen moet zelf weten, of hij dit grijs gebied gebruikt of niet.

Groetjes!

1 „Gefällt mir“

@Haagsehans Beste Hans. Kom maar terug aan je gewone foto aub. Er bestaat geen zin om verder kwaad te blijven. Jou slecht humeur tast ons allemaal. Het nieuws dat je hier gebracht hebt is van belang voor iedereen.

1 „Gefällt mir“

Hans, jouw tip was toch prima - het is uiteindelijk aan idereen zelf overgelaten wat hij doet, toch? Ik ben het met Emilian eens, dat is nu echt niet zo belangrijk om zo kwaad er over te zijn. :bouquet: