Nederlandse TV-programma's nu ook in Duitsland !

Sinds enkele maanden kun je nu ook de echte Nederlandse TV-programma’s in HD kwaliteit legaal gaan ontvangen. Tot nu toe was dat alleen mogelijk met bepaalde trucjes.
Canal Digitaal heeft dit nu mogelijk gemaakt. Voor verdere informatie mag je mij rustig schrijven of de vraag hier stellen.

5 „Gefällt mir“

Ah dat is wel interessant. Ik had da al wat vaker over nagedacht. Even kijken hoe duur het is.
Het is wel jammer dat ik alleen maar naar de BVN kan kijken… (of andersom: dat DAT kan is natuurlijk wel leuk! :wink:)

1 „Gefällt mir“

BVN is natuurlijk wel een alternatief, maar deze zender moet delen met de Vlaamse programma’s wat vele mensen niet leuk vinden volgens de laatste enquête. Bovendien is het geen HD-zender, dus mindere kwaliteit.
Voor Canal Digitaal moet je wel een schotel hebben, die moet worden omgebouwd. (Niet echt veel werk) Via een aanwezige kabelaansluiting werkt het helaas niet.

2 „Gefällt mir“

Hoi Hans,

bedankt voor de link! :slight_smile: Helaas heb ik geen schotel.
Weet jij - of iemand anders - misschien ook, of de iPhone App ‘Mijn TV’

ook in Duitsland werkt? Ik kijk al lang naar BVN, via een kabel wat de iPhone met de tv verbindt omdat ik het leuker vind het programma op de tv monitor en niet alleen maar op de kleine smartphone te volgen. Dus zou ik wel ook interessant vinden, of de boven genoemde app ook in D werkt. :tv::iphone:

Bedankt en groetjes,
Heike

1 „Gefällt mir“

Hallo Heike,

Zoals jij dat wilt en beschrijft gaat vanzelfsprekend, voorwaarde is natuurlijk wel dat je thuis of onderweg een snelle internetberbinding en genoeg data hebt, dus flat !
Je neemt het goedkoopste abo bij Canal Digitaal en krijgt dan de inloggegevens en natuurlijk een moduul met smartcard voor je TV die je in dit geval niet kunt gaan gebruiken omdat je geen schotel hebt.
Je moet maar vragen of je het modul met smartcard kunt weglaten, dan wordt het goedkoper denk ik, maar weet dat niet zeker.
Het enige wat je nog hoeft te doen, is het downloaden van de Canal Digitaal App en de inloggegevens invoeren en dan kan je gelijk kijken naar de programma’s als je tenminste een goede kwaliteit
internet hebt. Circa 30 - 50Mb/sec zou het beste zijn. Het verbinden met je grotere monitor moet je dan zelf doen, maar denk dat je daar wel ervaring mee hebt opgedaan.
Je kan voor verdere informatie direct naar Canal Digitaal bellen. +3188-0038555

2 „Gefällt mir“

De Nederlands TV Programma is Online niet helemaal beschikbaar, meest van de Programma kan jij niet in Duitsland kijken omdat de rechten beperkt zijn.

Alleen enige series zoals Keuringsdienst van Waarde bijvoorbeeld.

Maar, via een website met de naam downloadgemist is het mogelijk series ook in het buitenland to downloaden!

…of de bepaalden gebruikelijke trucjes de Haagsehans bedoelt.

1 „Gefällt mir“

Hallo Christian, je verwisselt nu appels en peren, volgens de site van Canal Digitaal gaat het sinds enkele maanden wel en ik heb vanmiddag de app gedownload en het werkt perfect.
Vorig jaar was het streamen inderdaad nog niet mogelijk en die trucjes waar ik het over had, hadden uitsluitend betrekking op de betaling via een bankrekening en adres in Nederland die je nodig had, maar dat is nu verleden tijd.
Kijk maar eens rustig op de site, daar kan je alles lezen.

1 „Gefällt mir“

Hans, jou hebt mij verkeerd begrepen, het was en antwoord op liebeliesels posting.

Jou hebt volledig gelijk, en volgens mij is wat jou bedoelt ook een makkelijke manier!

Groetjes!

1 „Gefällt mir“

Sry, Hans Christian,

Ik was enkele dagen niet online dus pas nu een responsie van me. Bedankt voor alle informaties! :slight_smile: :+1:

Ga ik nou kijken wat ik ga doen.

Groetjes en een fijn weekend,
Heike

Als ik BVN in Nederland kijken will:

Citaat:
In meer dan 190 landen kun je online BVN kijken. Maar helaas niet in Nederland en België.
Meer weten? Klik hier!


En toen ik in er buitenland ben krijg ik erbij BVN advertentie voor producten die allen maar in Nederland verkrijgbaar zijn.

Jezus wat slecht!

Sorry, ik begrijp niets van jouw antwoord, kan je het misschien in het Duits schrijven ?

Klar, also man kann BVN ja fast überall gucken nun aber ausgerechnet in Belgien und den Niederlande nicht, aber als ob das nicht absurd genug wäre bekommt man dann wenn man von z.B. Deutschland aus BVN schaut Werbung für Produkte angezeigt die ausserhalb der Niederlande überhaupt gar nicht erhältlich sind.

Das macht ja irgendwie alles wenig sinn, imho.

lg

BVN ist schon zum Teil vorhanden im Kabelnetz von Holland und Belgien, nur hat es wenig sinn weil die Niederländer und Belgier Ihre eigene regulären Programme selber sehen können. BVN ist ja speziell für der Rest der Welt geschaffen.
Werbung habe ich persönlich noch nie auf BVN gesehen, aber vielleicht hat sich da was geändert in letzter Zeit keine Ahnung, ich schaue nur die “echten” niederländischen" Programme über Satellite, und es macht selbstverständlich wenig sinn für niederländische Produkte zu werben im Ausland.

1 „Gefällt mir“

Nur nochmal um Missverständnisse zu vermeiden, Online werden bevor das Programm startet Werbeclips vorgeschaltet, das hat dann also nichts mit dem eigentlichen Programm zu tun.

lg

Onze discussie over BVN is eigenlijk niet het doel van deze topic, mijn doel was eigenlijk de mogelijkheid te promoten het Nederlandse TV-programma via de legale weg te kunnen bekijken in het buitenland.
Mochten er vragen rondom dit thema zijn, geef ik graag antwoord of tips hieromtrent.

1 „Gefällt mir“

Update van Canal Digitaal !!! d.d. 8.3.2018

TV App-tip: kijk allemaal tegelijk

Eredivisie, De Luizenmoeder of toch liever een film? Van onze TV App kunnen vier mensen tegelijkertijd op vier apparaten (smartphone en/of tablet) gebruikmaken. Dus deel dit nieuwtje met jouw gezin en download ’m allemaal direct!

Dit geldt natuurlijk uitsluitend voor abonnees.

2 „Gefällt mir“

Qua TV-ontvangst van Nederlandse programma’s zijn er op dit moment maar twee echte oplossingen.
De eerste en goedkoopste als je tot nu toe naar BVN via de Astra-satelliet keek is een ander LNC te kopen, want BVN zendt nu alleen via de Hotbird uit en hiertoe heb je een Monoblock-LNC nodig, die zowel de Astra als ook de Hotbird kan ontvangen.
De tweede en beste oplossing als je een abonnement bij Canal Digitaal afsluit. Kosten op het moment in de basisuitvoering 22,95/maand maar dan heb je alle goede NL-programma’s bovendien toegang tot je smartphone. Indien iemand interesse heeft en niet verder weet, schrijf mij gerust een berichtje, ik help je verder.
Hier de link naar Canal Digitaal:

Canal Digitaal

Familie HD Bestellen | Canal Digitaal

Bestel direct het Familie HD abonnement en geniet ook van ruim 75 digitale tv zenders. Het abonnement wordt inclusief satellietschotel en HD-satellietontvanger aangeboden.

1 „Gefällt mir“

NIEUW, NIEUW, NIEUW !!!

Sinds een paar dagen bestaat er nu een supergunstige mogelijkheid de Nederlandse TV-programma’s te kunnen bekijken zonder dat je een satellietenschotel hoeft te installeren.
Het enige wat je nodig hebt is een internetaansluiting en een PC, Laptop, Tablet of Smartphone.
Met een HDMI aansluiting op één van de voorgenoemde apparaten zou je het dan eventueel ook nog op je grote TV kunnen streamen. Het abo kost maar 9,95 Euro/maand, een leuk kerstcadeau.
Hier de link naar de provider:

3 „Gefällt mir“

Hallo beste forumleden, gisteren kreeg ik te horen dat er moeilijkheden bestaan bij de aanmelding en wel i.v.m. aanmeldingen vanuit het buitenland.
Morgen maandag de 3e december ga ik gelijk met Canal Digitaal bellen en vragen wat er nu precies aan de hand is en waarom ze bij de schriftelijke aanmelding zulke problemen maken.
Wordt vervolgd.

2 „Gefällt mir“

Beste allemaal,

Heb net even met Canal Digitaal gebeld en het is inderdaad zo dat bovengenoemde mogelijkheid voor de som van 9,95 Euro/maand uitsluitend met een adres en bankrekening in Nederland mogelijk is.
Het satellieten-abo voor bijv. 22,95 Euro/maand kan wel via het gewone Duitse adres en bankrekening en daar is de app respectievelijk via het internet kijken reeds bij inbegrepen.
Indien vragen gewoon even een mailtje naar mij sturen.

3 „Gefällt mir“