Nederlandse kinderen (moedertaal) in NRW gezocht!

Hallo allemaal,

Ik ben Elizabeth, juf, 27 jaartjes jong en kom uit Solingen, waar ik sinds afgelopen november woon. :blush:

Ik ben op deze leuke blog terecht gekomen, nadat ik wat marketingplekken voor de Nederlandse scholen in Keulen en Düsseldorf aan het zoeken was. :no_mouth: Misschien hebben jullie wel eens van het NOB gehoord. Dat is de stichting die Nederlands onderwijs in het buitenland coördineert en ondersteunt. Ik ben werkzaam als lerares op drie van deze mooie scholen, in Bonn, Keulen en Düsseldorf en ben verleden jaar ook om deze reden naar het centraal gelegen Solingen verhuisd, zodat ik hier een toekomst kan opbouwen.
Behalve dat het me gezellig lijkt om Nederlands te ontmoeten hier in de buurt van Solingen, wil ik ook graag deze scholen meer bekendheid geven. We zijn een non-profit organisatie en ons bestaan hangt volledig af van het leerlingenaantal dat we elk jaar hebben. Omdat het leerlingenaantal dit jaar erg terug loopt (toevallig verhuizen vele expats dit jaar), zijn wij dringend op zoek naar nieuwe leerlingen tussen de 4 en 12 jaar. :no_mouth: Hierbij is de enige voorwaarden dat ze Nederlands als moedertaal spreken (misschien niet perfect, maar wel een redelijke basis hebben). Ben je nieuwsgierig geworden naar een van de scholen, kijk dan op de sites Keulen en Düsseldorf. Alle kinderen mogen twee gratis proeflessen volgen.

Sorry voor het posten van semi-reclame, maar we zitten een beetje met ons handen in ons haar en maken ons erg zorgen over het voortbestaan van onze scholen! :worried:

Heel veel liefs,
Elizabeth

3 „Gefällt mir“