Juf Elizabeth uit Solingen: Nederlandse School Keulen en Düsseldorf

Hallo allemaal,

Ik ben Elizabeth, 27 jaartjes jong en kom uit Solingen, waar ik sinds afgelopen november woon. :blush:

Ik ben op deze leuke blog terecht gekomen, nadat ik wat marketingplekken voor de Nederlandse scholen in Keulen en Düsseldorf aan het zoeken was. :face_with_hand_over_mouth:

Behalve dat het me gezellig lijkt om Nederlands te ontmoeten hier in de buurt van Solingen, wil ik ook graag deze scholen meer bekendheid geven.

Heel veel liefs,
Elizabeth

4 „Gefällt mir“

Hoi Elizabeth,

Van harte welkom op het forum. :slight_smile:

kijk dan op de sites Keulen en Düsseldorf .

En niet te vergeten de school in Bonn. :wink:

http://www.bibelebonnsebergschool.de/index.php?id=85

Sorry voor het posten van semi-reclame, maar we zitten een beetje met ons handen in ons haar en maken ons erg zorgen over het voortbestaan van onze scholen! :worried:

Nee, dat snap ik en ik wens je in ieder geval veel succes.

Heel veel groetjes,
Andrea

2 „Gefällt mir“

Van harte welkom Elizabeth. De „reclame“ is okay, maar ik heb dat gedeelte van je post hier even verwijderd omdat je dat ook al in de rubriek „Ich biete, ich suche“ hebt staan.

Ik ben trouwens wel benieuwd of je nu oorspronkelijk uit Nederland komt of uit Duitsland :wink:

Ok, dankje!
Ik ben een echte Ernhemse :wink:

2 „Gefällt mir“

Hoi Elizabeth,

Welkom op het forum.
Ik wist niet dat er hier Nederlandse scholen zijn, waardoor kinderen lessen voor de moedertaal krijgen. Dit vind ik goed en interessant.Omdat ik een van de leraren ben van de lerarenopleiding van jonge mensen in Duitsland na de tijd aan de universiteit, zal ik jij misschien vragen of ik mag een keer hospiteren in jouw klas / lessen.

Groetjes,
Freyja

3 „Gefällt mir“