Mooie stranden in Nederland en België 🏖

Graag gedaan Ralf, best je gaat met de fiets of zoals ik te voet. Zo een kleine wandeltocht is ook heel mooi.

2 „Gefällt mir“

Hoi Mike,

ein kleiner Tipp:

Wenn du jemandem dazu rätst, etwas zu tun, sagst du auf Niederländisch:

je kunt het beste met de fiets gaan

Groetjes,
Alex

4 „Gefällt mir“

Hoi Alex, dank je wel. Man hört nie auf zu lernen.

Groetjes,
Mike

2 „Gefällt mir“

Dat klinkt goed, heb ik meteen aan mijn woordenboek toegevoegd. :+1:

1 „Gefällt mir“

@Isabelle

Even wat plaatjes uit Callantsoog. Die zijn uit 2013. Dus een tijdje geleden.

7 „Gefällt mir“

Prachtig, dankjewel! :heart_eyes:

2 „Gefällt mir“

Ik ook…zucht :wink:

1 „Gefällt mir“

Wow Jessi, prachtige foto’s :blush:

1 „Gefällt mir“

Naar Veere ga ik ook altijd even als ik in Zeeland ben, dat is zo’n mooie en sfeervolle (kleine) stad.
Twee jaar geleden was ik er toevallig toen er het ringrijden plaats vond http://www.ringrijden.nl/.
Het was echt mooi de deelnemers in hun traditionele kleding te zien.
Ken je ook die kleine ouderwetse snoepwinkel?

Van het pad naar het strand op Zoutelande heb ik ook foto’s gemaakt met de borden met spreuken erop.
Zucht totdat ik vakantie heb duurt het nog veeeeel te lang :wink:

3 „Gefällt mir“

het was toch al 2014 … :wink:

Zoutelande

Ringrijden in Veere (sorry voor de slechte kwaliteit, die Foto’s heb ik toen met mijn oud mobieltje gemaakt :wink:

3 „Gefällt mir“

en nog heel even Veere, vanuit het water

4 „Gefällt mir“

O, wat leuk! Dat zou me ook bevallen.

2 „Gefällt mir“

Oh ja, er zijn veel leuke winkeltjes in Veere. Heb je ook al rondvaarten op het Veerse Meer gemaakt ? Wat leuk. En ken jij ook de Lekkerbek op het Veersedam ? Nu als ik an denk heb ik meteen zin in frikandel speciaal met frites of in kroketjes met broodjes. Wat lekker. :grin: De fotos van Veere en van het pad naar het strand van Zoutelande zijn heel mooi. En ringrijden en sjezenrijden heb ik in Zoutelande en Domburg vaak gezien. Altijd heel druk maar leuk.
Als ik verlangen naar Walcheren heb kijk ik na deze webcams http://www.zeeuwseriviera.nl/ of Home - Strandpaviljoen De Branding Zoutelande. Heerlijke zicht na de zee en op het strand. :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Die webcams kende ik nog niet, dank je wel @Mike, ik heb er meteen naar gekeken :slight_smile:Het is nog steeds druk op het strand maar dat is normaal met dit weer en vooral met dit lang weekend.
De foto van Veere is trouwens gemaakt tijdens een rondvaart :wink:

1 „Gefällt mir“