Mooie stranden in Nederland en België 🏖

Wat een mooie foto’s @Rike! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Bedankt @alex. :slight_smile:

Ohne den Speicherplatz hier im Forum zu belasten kann man die Fotos kostenlos und gleich mit entsprechendem Link für Foren usw. hier hochladen.

Ja, sehr gerne! Wat een goed idee! :heart_eyes:

Groetjes
Heike

2 „Gefällt mir“

Dat klopt @Isabelle, ik heb altijd heel veel plezier met de shootings. :camera::ok_hand:
Zit je misschien ook op Instagram met je katten?

Dat moet inderdaad wel, ja! :wink:

Gewoon genieten van de mooie dag op strand (en ik van de sfeer). Anders heb ik geen idee…

Nee, helaas niet. De meeste foto’s zijn ook met m’n mobieltje gemaakt, dus je ziet wel een duidelijk verschil met de jouwe! :grimacing:

1 „Gefällt mir“

@liebeliesel, @Isabelle Mag eine von euch in der Koffiehoek ein Katzen/Haustier-Thema starten?

Fotos sind gerne gesehen. Dann kann ich endlich auch mal meine beiden Katzen posten, sofern man sie nicht aus dem buurtaal-Blog kennt :wink:

2 „Gefällt mir“

Ich bin dabei! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Helemaal niet erg @Isabelle.

1 „Gefällt mir“

@Rike De eerste twee foto’s zijn van De Banjaard, toch? :heart_eyes: Ga je daar vaak naartoe?

1 „Gefällt mir“

jaaaa @Michelle Michelle :slight_smile::heart_eyes:

1 „Gefällt mir“

Wat leuk! :relaxed:
Hier een klein verhaal over De Banjaard:


(http://www.banjaardstrand.nl/nieuws/Schoonste_strand_van_Nederland)

De Banjaard is het schoonste strand van Nederland. Dat hebben verkiezingen aangetoond die elk jaar plaatsvinden. Veel Duitsers vertalen dit op een foute manier. Ze denken dat De Banjaard het mooiste strand was, hoewel „schoonste“ in het Duits „sauberster“ betekent. Deze „valse vriend“ lijkt me maar een goede promotie voor de bezitters :grin:

6 „Gefällt mir“

Precies, dat werkt alleen maar in hun voordeel :slight_smile:

PS Schoon ist übrigens auch ein belgisch-niederländischer falscher Freund: In Flandern bedeutet schoon nämlich schon schön. Im Niederländischen heißt schoon einfach nur sauber.

Strand Texel <3 (Nabij de Koog)

6 „Gefällt mir“

sfeervol!

Rike, wat mooie fotos hoor. Vooral als ik zie Walcheren. Ik hou van Nederland maar vooral hou ik van Walcheren met zijn mooie en schone stranden en de hoogste duinen van Nederland bij Zoutelande. Vanuit het Nollehoofd bij Vlissingen via Dishoek, Zoutelande, Westkapelle, Domburg tot na Vrouwenpolder altijd langs de waterlijne lopen. Simpelweg mooi.

4 „Gefällt mir“

Dank je wel Mike :slight_smile:
Ik vind het ook heerlijk …gewoon lopen op het strand …urenlang :+1:

1 „Gefällt mir“

Ben je vaak op Walcheren, @Mike?

Graag gedaan Rike, het is echt heerlijk. Lekker laten uitwaaien, van de wind en het geluid van de golfen genieten, na de schepen kijken. Oh ja, ook als het weer niet zo lekker is is echt leuk. :slight_smile:Ik mis het.:joy:

2 „Gefällt mir“

Hoi Elsa, vroeger was ik heel vaak op Walcheren. Soms twee tot vier keer per jaar voor een of twee weken. Het eerste jaar in Domburg en daarna altijd in Zoutelande. Het laatste jaar lukte het helaas niet. Misschien lukt het dit jaar, ik hoop nog steeds. Voor mij is het echt mooi op Walcheren. Middelburg met zijn stadhuis en de Abdij, Veere en het Verse meer, kleine dorpen zoals Zoutelande, Biggekerke, Grijpskeke, Westkapelle en Domburg enz. Oh ja, wat leuk.:slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Bedankt voor de tips, Mike. Die dorpjes wil ik graag eens gaan bezoeken!

1 „Gefällt mir“