Marje aus Bremen

Goedemiddag allemaal,

mijn naam is Marten. Vrienden zeggen “Marje” Ik ben duitsch en ik woon in Bremen. Ik ben vijfenveertig jaar oud, ben getrouwd, heb een jongen (13).
Ik werk als een journalist voor kranten, internet en tijdschriften. Ik doe PR werkzaamheden voor een schrijver. Daarnaast werk ik ook voor een voetbalclub in de eredivisie.

2 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum, Marten. Journalist wilde ik vroeger ook worden, nu schrijf ik hier als moderator op het forum. Is er toch een beetje iets van terechtgekomen :smiley: Verder geef ik Nederlands, in Aken en daarbuiten. Mag ik vragen bij welke eredivisieclub je werkt? We hadden laatst een gesprek lopen over de spannende ontknoping van de eredivisie.
Veel plezier op het forum en als je vragen hebt, laat het gerust weten.
Groeten, Ralf

1 „Gefällt mir“

Hoi Marje, ben je voetbalfan? Dat zal @Oliver leuk vinden :slight_smile:

@Ralf hat schon den Link zum entsprechenden Gesprächsfaden gepostet, wie ich sehe.

1 „Gefällt mir“

Welkom, Marje. Het klinkt heel interessant wat je over je beroep schrijft. Mag ik vragen wie de schrijver is voor wie je werkt?

Waar heb jij het Nederlands geleerd?

Misschien zou het trouwens handiger zijn als je een eigen “thread” met je voorstelling begint? Dan vinden mensen je makkelijker. Dat kun je volgens mij via “Neues Thema” doen.

Groetjes,

Ruth

2 „Gefällt mir“

Hoi @Marje, ich habe deine Vorstellung in ein eigenes Thema verschoben, damit sie für die anderen Mitglieder besser sichtbar ist.

Groetjes,
Alex

1 „Gefällt mir“