Hoi, ik ben opnieuw hier en will me even to kennis de maken. Ik heet Rolf en kom uit Melle bij Osnabrück. Ik heb twee honden, een Border Collie en een Australian Shepherd
Ik leer Nederlands aan de Volkshochschule en heb vier cursussen gevolgd. 10 September de volgende cursus begint. Mijn Nederlands is niet goed, maar ik ben nog aan het leren.
schön, dass du uns gefunden hast. Und gleich ganz mutig den ersten Beitrag auf Niederländisch. Willkommen im Forum. Viel Spaß hier! Was treibt dich an, Niederländisch zu lernen?
Hallo Rolf,
Hartelijk welkom. Je zult hier vast al wat hebben rondgekeken. Als je meedoet met een paar taalspelletjes gaat je kennis vast heel snel vooruit.
Groeten uit Delft,
Peter
Hoi Saylana en Peter1, hartelik bedankt voor het vriendelijke welkom.
Ik reis vaak naar Oldenzaal, om zakelijke vrienden te bezoeken. Er spreken veel Duits en ik will iets teruggeven met mijn Nederlanders. En veel Nederlanders leren niet langer Duits als een tweede vreemde taal op school.
Iets vergeten - ik ben 64 jaar oud.
Ik luister graag naar de muziek van Blof en het filmpje “Alles is liefde”.
Hallo Rolf, hartelijk welkom ook van mij. Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Andere mensen hebben al goede tips gegeven: gewoon lekker meedoen, dan leer je het meest