Frank aus Köln

Hallo, ich bin Frank aus Köln, ein Fan von Spanien und den Niederlanden und versuche daher auch beide Sprachen zu lernen und hoffe ich kann mein bisschen Niederländisch hier ein wenig aufpeppeln​:wink::+1:.

Hallo, ik ben Frank uit Keulen, een fan van Spanje en Nederland en probeer daroom ook beide taalen te leren en ik hop, ik kan mijn weinig Nederlands hier een betje te verbeteren​:wink::+1:.

3 „Gefällt mir“

Hallo Frank, van harte welkom. Twee talen tegelijk leren, dat lijkt me best een opgave :slight_smile:

Je Nederlands kun je hier zeker verbeteren, als je lekker meedoet met de verschillende threads. Zögere auch bitte nicht, eigene Fragen zu stellen, okay?

Ich habe mir mal erlaubt, deine Vorstellung etwas zu korrigieren und hoffe, das ist in Ordnung für dich.

Hallo, ik ben Frank uit Keulen, een fan van Spanje en Nederland en probeer daarom ook beide talen te leren en ik hoop dat ik mijn weinige/beetje Nederlands hier een beetje kan verbeteren​:wink::+1:.

Groetjes,
Alex

1 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum ook namens mij, Frank!

Hartelijke groeten van een Nederlander, nu woonachtig in de buurt van Aken,

Groetjes, Ralf (admin)

Hallo Alex, zeker, dat is oké voor mij! Heel erg bedankt🙋🏼‍♂️

Hallo Ralf,
da in de buurt ben ik ook vaak onderweg.
Misschien zien we elkaar ook eens een keer :+1:

1 „Gefällt mir“

da = daar😅

Welkom @FrankS,

Goed bezig, zeg! :+1:
Veel succes en vooral natuurlijk veel plezier met het leren van de talen.

Groetjes uit Düsseldorf,

Rike

Hoi Frank,

welkom hier. Heb je zin, om de volgende keer bij de stamtafel meetedoen?

Hoi Saylana🙋🏼‍♂️, ja zeker👍. Waneer is de volgende stamtafel?

Hoi Rike, dankjewel👍

Groetjes uit Keulen🙋🏼‍♂️

Hoi Frank,

dat weten we helaas nog niet.

Groetjes,
Saylana

Hoi Saylana,

oké, dan laat het me weten als jullie het weten :+1:.

Groetjes Frank

Waarschijnlijk pas weer in augustus. We zijn maar een klein groepje, en sommigen zijn in juni en juli met vacantie. Maar ik ga je waarschuwen.