Stamtafel Rijnland

Jammer, Gerd, dat je niet bent erbij.

Maar als Nadine, Hartmut en Martina komen, zijn we tenmindste er vier. :+1:

Dus, Zaterdag 20 mei, om drie uur in het Eetcafé, Hans-Böckler-Platz.

Tot ziens!
Nicole

Tot ziens! Ga je een tafel reserveren? Maar ik denk, dat dat niet nodig is met z’n vieren.

Nee, ik geloof niet dat het nodig is om drie uur.


Het was leuk ook met een klein groepje.

De volgende keer wordt nog bekend gemaakt. Voorstellen voor een datum en leuke plaatsen in de buurt van Keulen of Düsseldorf zijn welkom.

Tot ziens!

2 „Gefällt mir“

Het is natuurlijk jammer als je er zover vandaan woont en graag zou deelnemen.
Werd er ook Nederlands gesproken ?

1 „Gefällt mir“

'tuurlijk!

1 „Gefällt mir“

Dank je Hans voor jouw correcties!

Ja, we spreken overwegend Nederlands. Nadine is Vlaamse en ze verbetert ook :wink:

Hoi allemaal!

Ik wil graag een nieuwe afspraak maken voor de volgende stamtafel in Keulen.

Wat denken jullie van zaterdag 25 november, om 15:00h bij de kerstmarkt aan de Stadtgarten? Als het te koud of te nat wordt kunnen we naar het restaurant in de Stadtgarten gaan of naar het Maria Eetcafé.

Groeten
Nicole

26 november is Totensonntag. De kerstmarkt Stadtgarten opent pas om 18 uur. Enkele kerstmarkten zijn helemaal gesloten op die dag.

Oh ja, sorry, ik wilde zeggen zaterdag 25 November.

25 november vind ik goed.

1 „Gefällt mir“

Maar alleen als de treinen naar Keulen weer gaan. Theoretisch lukt het. Maar je weet het nooit met die Deutsche Bahn.

We hopen voor het best :wink:

Ik zou graag meedoen met mijn broer. Mijn Nederlands is nog niet zo goed, maar Übung macht den Meister :wink:. Maar mijn broer spreekt een beetje beter Nederlands als ik. :grin:

:+1:Dan zijn we met z’n zevenen. Martina, Gerd, Nadine en haar man komen ook. We ontmoeten naast de ingang, wandelen een beetje over de markt, drinken misschien een bisschopswijn en daarna gaan we naar het restaurant in de Stadtgarten of naar het Maria Eetcafé.

Tot ziens!

Wat leuk, niewe gezichten. En leuk de bekende gezichten terug te zien.

Vandaag kerstmarkt Stadtgarten, om drie uur naast de ingang. Tot zo!

:+1:
Tot zo!

Ist schon jemand da? :grinning:

We zijn in de wit Zelt.
Linker Seiteneingang.