Fotothread: Tiere und Natur

Wauw!! Wat is dat mooi… heel indrukwekkend!!

3 „Gefällt mir“

Hij gaat liever in bad! :grin: In de zomer krijgen de honden in het asiel allemaal zo’n mini-zwembadje, daar gaat hij soms in liggen. Maar als het zo heet is als deze week, moeten ze 's middags vaak toch binnen blijven. Ik ga straks met Salim en Tyson wandelen, dan kunnen ze de rest van de dag lekker in de schaduw blijven liggen.

4 „Gefällt mir“

Enkele video´s en foto´s van de Hoge Veluwe (maar aan een sombere dag) en het Rozendaalse Veld in de buurt van Arnhem zijn hier te zien.

Als jullie met de hond willen gaan wandelen, is het Rozendaalse Veld aanbevolen, omdat het een losloopgebied is.

7 „Gefällt mir“

Gisteravond heb ik even een rondje gefietst…de zomer is er…definitief :slight_smile:

12 „Gefällt mir“

Wat een fantastische foto, Rike. Ik krijg meteen zin om de laptop uit te zetten en op de fiets te stappen :wink:

1 „Gefällt mir“

Dat is mijn hond Matti als hij mijn sjaal gepasst heeft.

9 „Gefällt mir“

Dit zijn onze twee honden Kian en Lucy (en onze dochter Sophie …)

10 „Gefällt mir“

Prachtige foto’s! Was het een professionele shooting met een fotograaf of hebben julle ze zelf gemaakt?

1 „Gefällt mir“

Wat een grappige foto, Jutta :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Bedankt :slight_smile: Die zijn zelf gemaakt. Ik ben hobby fotograaf.

En hier een raadsel (natuur, maar zonder dieren…):
Mijn liefste plek in de Nederland!

Wie weet waar dat is?

6 „Gefällt mir“

Burgh-Haamstede?

2 „Gefällt mir“

Precies :slight_smile: De Pannekoekenmolen - Daar zijn wij tenminste een keer iedere jaar.

1 „Gefällt mir“

[details=Sprachtipp für Daniel][quote=“DTFagus, post:72, topic:635”]
Daar zijn we minstens een keer per jaar.

Oder:
Daar gaan we ieder jaar minstens een keer heen/naar toe.
[/quote][/details]

1 „Gefällt mir“

Leuk! De stad is heel mooi. Ben je al bij deze evenement gewest?:

2 „Gefällt mir“

[details=Kleiner Sprachtipp für Centurion][quote=“Centurion, post:74, topic:635”]
Ben je al bij dit evenement geweest?

Evenement ist ein het-Wort :slight_smile: Deswegen: dit, statt deze
[/quote][/details]

Ok, dank je wel Alex :+1:t2:

Graag gedaan, Roland :slight_smile:

Je hoeft trouwens niet steeds dank je wel te zeggen, hoor. Een hartje :heart: (“like”) mag ook :wink:
Damit zeigst du, dass du etwas gut findest, ohne das gleich in Worte fassen zu müssen. Und die Leute (nicht nur ich) freuen sich darüber :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Mijn poesen, Susi en Mohrle, hebben vroeger de honden van de buren verklopt. :smile:

Ik heb geen huisdieren, maar ik houd van poesen :wink:.

Groetjes,
Andrea

1 „Gefällt mir“

Das Verb verkloppen gibt es im Niederländischen nicht, @Andrea1.

2 „Gefällt mir“

Dank je wel voor de taaltip.

gaven ervan langs = niederländischer Ausdruck für : (es) gab eine Tracht Prügel (klopt het?)

1 „Gefällt mir“