Fotothread: Tiere und Natur

Wat bedoel je precies, Jutta? Eine wunde Stelle? Dan zeg je in het Nederlands eerder iets als:

de gevoelige plek is maar klein.

3 „Gefällt mir“

Precies, dat bedoel ik. Dank je Alex! :wink:

1 „Gefällt mir“

Of als de huid open is, een klein wondje.

4 „Gefällt mir“

Let op dat ze niet op je hoofd morst, als je een meeuw boven je vliegen ziet. :persevere:

6 „Gefällt mir“

Gelukkig is de huid nog niet open, het is maar een beetje rood. Maar we moeten hem toch nog een keer terugsturen. En als hij weer terug is, kunnen we er ook langer mee lopen. :paw_prints:

4 „Gefällt mir“

Succes ermee Jutta!

2 „Gefällt mir“

Afgelopen week heb ik deze foto’s gemaakt:

Soms moet je loslaten waar je vroeger bij hoorde (de boomtak), maar vervolgens raak je verstrikt in iets waar je niets mee te maken wilt hebben (het spinnenweb) en waar emoties met je spelen waar je geen invloed op hebt (de wind). Je hebt vaak iemand anders nodig om hieruit los te komen…

“Als je blijft staren naar waar de zon ooit onderging, zul je de zon nooit meer op zien komen…” Maar als je je blik verlegt, zult je zien dat er op andere plekken nieuw leven ontstaat.

12 „Gefällt mir“

Mooi!

3 „Gefällt mir“

Schitterend @Anja,

iets nog zo kleins en blijkbaar onbelangrijks kan zo mooi zijn als je er maar goed naar kijkt :slight_smile:

5 „Gefällt mir“

Een prachtige dag om foto’s te maken.


50Shades of Grey.

10 „Gefällt mir“

Op weg naar IJmuiden?

Inderdaad. :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Mist op het meer.

Als je de bovenste foto omdraait zie je de onderste foto. Het bootje schijnt nu door de lucht te zweven.

10 „Gefällt mir“

Mooi gedaan!

2 „Gefällt mir“

Geheimzinnige bomen. Pas op, zij slaan je gade. Altijd!

10 „Gefällt mir“

Deze foto ziet wat ongewoon. Dat door de verlaten boot die vrij naar nergens drijft als in een scenario uit ‘‘Pirates of the Caribbeans’’.

Ik kan mij ook een ander scenario voorstellen: Waar is Charon ? Heeft hij zijn baantje opgegeven ?

Een andere mogelijkheid : een verworpen scenario uit de film “E la Nave va” van de Italiaanse regisseur Fellini.:wink:

2 „Gefällt mir“
Kleiner Tipp für Emilian

Es ist wirklich ein super Bild!

1 „Gefällt mir“

Hoi Ralf. Ik kan er niet te veel van deze foto verstaan.
Ik ben er nieuwsgierig hoe deze boom in algemeen uit ziet.
Kan je alstublieft een andere beeld van deze boom uploaden?

Hoi Emilian,

Als men de natuur doorheen gaat, vind je hier en daar kleine bijzonderheden die zij voor opmerkzame mensen gereedhoudt: een blad dat er niet hoort waar je het ziet, een beeld getekend door de natuur aan een boomschors of even een boomschors die niet regelmatig is gevormd. Daarnaar is er nog alleen maar een beetje fantasie nodig om van kleine schatten van de natuur een fantasievol verhaal te maken en er een geheim achter te pakken.

De derde foto toont nog een keer het geheimzinnige gezicht. Een foto met meer boom erop heb ik helaas niet.

9 „Gefällt mir“