Fotothread: Tiere und Natur

Een geheimzinnig bos


Het stralingseffect is trouwens niet met een grafisch programma gemaakt.

8 „Gefällt mir“

Een leeuw diep in gedachten. Waar staat hij aan te denken?
Makkelijk om je dit voor te stellen. Dit is een echt indrukwekkende foto.
Een foto die meer dan duizend woorden spreekt.

4 „Gefällt mir“
Sprachtipps für Emilio
2 „Gefällt mir“

Pasen zonder lammetjes dat kan niet.

12 „Gefällt mir“

@Rustaaagh


Ligt gewoon in m’n dorpie :smiley:

8 „Gefällt mir“

Met de Haagse ooievaar :+1:

1 „Gefällt mir“

:+1::grinning:

1 „Gefällt mir“

Gisteren heb ik een fietstocht door mooie natuur van Aachen naar Roetgen gemaakt.

De heenweg ging wel steeds omhoog en we hadden wind tegen - de terugweg was heerlijk ontspannend.

De Vennbahn:

Pauze:

Groetjes

6 „Gefällt mir“

Das sieht schön aus. War es auch so ruhig wie im Bild. Oder hast du 10 Minuten warten müssen um ein Bild ohne andere Leute schießen zu können. (Wie in NL)

2 „Gefällt mir“

We waren vroeg genoeg vertrokken, Peter :slight_smile:

Deze foto is rond een uur of een gemaakt.

2 „Gefällt mir“

Houden jullie ook van reeën? We hebben altijd een aanbod van lekkernijen voor hen. :wink:

11 „Gefällt mir“

Zoveel ruimte heb je in de randstad niet :star_struck:

1 „Gefällt mir“

Minder ruimte hoeft maar niet tevens minder mooi zijn.

Ik was nooit in de Randstad (als je de Randstad Holland bedoelt.Behalve drie dagen in het “toeristische centrum” van Amsterdam), maar ik ben ervan overtuigt dat er ook, op hen eigene manier, mooie plekken zijn. Misschien is het een eigen thread waard (ik heb gezocht maar ik heb geen gevonden) om op mooie plekken in de Randstad opmerkzaam te maken.

2 „Gefällt mir“
Taaltips voor RalfN
2 „Gefällt mir“

Hoi Ralf, de foto’s waren een leuke inspiratie om vanavond na het werk op de fiets te gaan en een stuk van de „Vennbahnweg“ te rijden. Bovendien een test voor mijn fiets die nu klaar is voor de lente. De Vennbahnweg is ook in België goed berijdbaar en is zeker een van de “Premium“- fietspaden in de Euregio Maas-Rijn. Vandaag kwam ik alleen tot Walheim en heb op de weg terug een lekker ijsje in Kornelimünster gegeten.

3 „Gefällt mir“

Deze foto’s zijn een paar jaar geleden gemaakt. Momenteel ziet het er evenzo uit, maar ik kan op dit moment niet goed lopen - tenminste niet dwars door het bos - om actuele foto’s te maken. Het is heel warm deze week, we hebben bijna zomerse temperaturen, zodat je lekker buiten kan zitten.

9 „Gefällt mir“

Wat een prachtige bosanemonen (deutsch: Buschwindröschen), Jutta!

3 „Gefällt mir“

Friesland?

@estarling
Hoi Emilian, die boot ligt vlak bij Delft/Den Haag in het water😊

Een mistige ochtend…

DSC_2705b

11 „Gefällt mir“