Boekentips 📚 Oder: welches Buch liest du gerade?

Bedankt voor verbetering Andrea!
Vraagje aub: Hoe kan iemand er een transcript bij lezen?

Klik op YouTube
Het staat onder de YouTube-Box.
Scroll een beetje naar beneden.
Dan kun je het onder comentaren vinden:

Peter Johnson
vor 5 Jahren
Transcript! - President Faust, members of the Harvard Corporation and the Board of Overseers, members of the faculty, proud parents, and, above all, graduates.
The first thing I

1 „GefĂ€llt mir“

Mooi. Dit moet echt nuttig zijn voor iemand die moeite heeft om de hele boodschap te krijgen.

Ik lees graag de tijdschrift “Foodies” (over de Pressreader App) en in de laatste editie was een recensie over de “Nederland Kookboek” van Laura de Grave. Ik heb het gekocht als een cadeautje voor mij zelf. Wat en leuk boekje! Er zijn mooie foto’s en interessant reportages over de voedsels van de enkele provincies.

8 „GefĂ€llt mir“

Op forum bestaat ook deze thread:

Was ist dein niederlÀndisches Lieblingsessen?

Ik ben zeker dat je iets leuks over het Nederlandse eten om te vertellen heeft.

1 „GefĂ€llt mir“
1 „GefĂ€llt mir“

gekocht in een kringloopwinkel in Drenthe

Ik hou echt van deze winkel :smiling_face_with_three_hearts: een echte aanrader. :smiling_face_with_three_hearts:

En de film kan ik echt aanraden (Maar niet de nieuwe film, die is niet leuk.)

Hoewel het een beetje anders in het boekje zit.

In het boek is neef Cor op bezoek bij mevrouw Bleeker, maar zij hebben het deel met de verstoorde zondagsrust overgenomen, echt grappig.

Een kijkje in het boek? Heel graag. :smiley:

https://www.amazon.de/Schippers-van-Kameleon-Dick-Matena/dp/9020667637

2 „GefĂ€llt mir“

Hallo ik wil een boekentip geven voor de beginners. In onze cursus hebben we met twee „Lernkrimis“ gewerkt. Dat was echt leuk en interessant. Ik probeer een foto te sturen. Groetjes Nicole

1 „GefĂ€llt mir“

3 „GefĂ€llt mir“

3 „GefĂ€llt mir“

Was fandest du gut an den beiden Krimis, Nicole? Kannst du etwas mehr darĂŒber sagen?

1 „GefĂ€llt mir“

Ik houd van krimi’s daarom vond ik het leuk daarmee een nieuwe taal te leren. Na elke hoodstuk kwamen belangrijke woorden, kleine oefeningen, of de lezer der Text hast begrepen. En de verhalen waren zo spannend. Moeilijk was de text almaar, omdat in verleden tijd was geschreven en we hadden die tijd nog niet geleerd. Ik was ook verbaasd hoeveel woorden ik begreep omdat ze gelijk waren met duitse, Engels, platt-duitse woorden
 Ik wilde altijdie plattduits leren maar dat is niet zo mogelijk. Daarom leer ik nur Nederlands.:blush: Groetjes Nicole

1 „GefĂ€llt mir“

hoofdstuk natuurlijk😼

sorry domme fouten op grond van domme autocorrectie.

1 „GefĂ€llt mir“

Hoi Nicole,
Goed bezig! Is Alex als juf een beetje aardig? :wink:

Als je op het potloodje :crayon: klikt kun je je tekst achteraf aanpassen.
Heb je de Nederlandse taal al geĂŻnstalleerd? Dat scheelt ook een hoop gedoe.

Bedankt voor de tip.

Vandaag heb ik geen boek om te presenteren maar ik heb er een mooi artikel en de gedachten van een schrijver in gebracht. Cees Nooteboom.

3 „GefĂ€llt mir“

Leuk boek voor ontspanning.

1 „GefĂ€llt mir“

Ik heb een boekje van Nooteboom: Das Gedicht des Auges- Het gezicht van het oog
Dat is een reeks van gedichten, heel mooi (tweetalig)zodat er voor me ook iets te leren is.

5 „GefĂ€llt mir“

Ik lees van Nora Roberts „Dromen in beeld“