Wouter Verbraak "Beyond the break" gesucht (Gefunden)

Hoi hoi, ich suche dieses Buch von Wouter Verbraak. Der Link zu Boekenfabriek.nl funktioniert nicht (mehr), Amazon Deutschland hat es nicht und jetzt weiß ich nicht mehr weiter!

Kunt u helpen? Bedankt!

Groetjes,

Vera

1 „Gefällt mir“

Versuch mal http://www.boekwinkeltjes.nl/. Da gibt’s oft angeboten von bücher. Habe letzte Woche ein schönes Exemplar von ein Buch von Jan Ruiten gekauft: „Onder den klockenslagh van Neel, Leeuwen en Asenray“. Da gibt es soviel mehr antiquarische Ausgaben …

1 „Gefällt mir“

sorry, helaase geen resultaat voor deze boek…geen idee.

bedankt, evengoed, groetjes, vera

Waarom niet bol.com?

Die heeft het wel, maar ik weet niet of die het in Duitsland leveren … 24,95

1 „Gefällt mir“

ok ik probere…nee, het werkt niet. geen anbieding…

De aanbieder is:
De Boekenfabriek
Bredaseweg 61
5038NA TILBURG

Je zou direct kunnen proberen, zonder tussenkomst van Bol.com

1 „Gefällt mir“

Ik heb ook eens via bol.com boeken en cd’s gekocht. Dat kan wel.

Hier zie je wat de tarieven van verzendkosten zijn: https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/bestellen/subject/62649045/index.html

1 „Gefällt mir“

Dit is de link: https://www.boekenfabriek.nl/en_GB/article/not-found/?referer=/regatta/volvo-ocean-race-wouter-verbraak-verarbeitet-seinen-navigationsfehler-im-buch/,

gaat niet, sorry

Bol.com zelf verzendt inderdaad ook wel artikelen naar Duitsland, maar hun „partneraanbieders“ (zoals bijvoorbeeld de Boekenfabriek) doen dat niet altijd. Zulke aanbieders zijn kleinere bedrijfjes of ook gewoon mensen die proberen hun oude spullen kwijt te raken. Die kunnen dan op bol.com een account aanmaken en zo hun spulletjes verkopen.

Het boek waar het hier over gaat, wordt alleen door de Boekenfabriek aangeboden, en niet door bol.com zelf - daarom kan het dus moeilijk worden met online bestellen. Zoals @BrutallyFrank al zegt, kun je misschien wel eens proberen zelf contact met de Boekenfabriek op te nemen - misschien willen ze toch wel iets naar Duitsland sturen als je de extra verzendkosten zelf betaalt.

EDIT Maar dan moeten ze het boek natuurlijk wel nog hebben… Gek dat het nog wel op bol.com staat, maar niet meer op hun eigen website. Je zou het kunnen navragen als je een emailadres of een telefoonnummer van ze vindt. :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Manchmal hilft das Zentrale Verzeichnis Antiquarischer Bücher, zvab.com. Die haben nicht nur deutsche Bücher. Allerdings scheint gerade nichts von Wouter Verbraak vorhanden zu sein.

1 „Gefällt mir“

Maartje, bedankt. Ik werd navragen, omdat ik een mailadress gevonden heb…:slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Geen probleem! Laat het maar weten als je hulp nodig hebt bij het schrijven van een mailtje. :slight_smile: Hopelijk hebben ze het boek nog en willen ze het voor je opsturen!

1 „Gefällt mir“

hoi en goedemorgen, ik heb in Duitsland nagevraagd (boekwinkel) en zij willen het boek bezorgen (EUR 29,95 incl. VAT en verzending). Bedankt voor je hulp.

PS: Was heißt Mehrwertsteuer auf Niederländisch?

2 „Gefällt mir“

Super! Das freut mich. :slight_smile: Mehrwertsteuer heißt auf Niederländisch “btw”, “belasting toegevoegde waarde”.

1 „Gefällt mir“