Woorden raden 2 tot 7

Heb je al naar de Z A N D M A N op tv gekeken en ga nu zo naar bed?

Ik ben teleurgesteld, kijk eens in de zandbak naar een nieuw woord… De rode draad… :roll_eyes:

1 „Gefällt mir“

:joy::joy::joy:

1 „Gefällt mir“

Genoeg gelachen, hier komt een nieuw woord:

(7) S _ _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Herinner me, alsjeblieft, dat ik bij de volgende ontmoeting ook de juiste SLASAUS kies.

1 „Gefällt mir“

Dat zal ik doen, slasaus:veganistisch! - Maar de ‘rode draad’ werkt alleen maar in één richting.

S _ _ _ _ _ _

En een portie SCHEPIJS voor jouw kleinkind.
Daar is ergens een storing in het rode-draad-net.

1 „Gefällt mir“

Nee, mijn kleindochter heeft geen schepijs gegeten. Dus, ik zie dat de storing in de rode draad nog niet opgeheven is.

S _ _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Is er nog SEIZOEN voor het raden van letters?

1 „Gefällt mir“

Natuurlijk, er is altijd seizoen voor. Natuurlijk, daar is het altijd het seizoen voor. Daarom heb je ook een letter gevonden:

S E _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

En wat is er met SELDERIJ aan de hand? Is er ook nog seizoen voor?

1 „Gefällt mir“

Precies, wij hebben 's winters altijd een knol selderij in huis, maar in de natte krant, waarin de knol is ingewikkeld, kon ik het woord niet vinden.

S E _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Geef mij nog een SECONDE of een minuut, in het Italiaans ook “secondo o minuto”

1 „Gefällt mir“

Een seconde of een minuut is te kort voor jou om de oplossing te vinden. Wat denk je van een week of maand?

S E _ _ _ _ _

Meen je dat SERIEUS?

1 „Gefällt mir“

Natuurlijk!! :innocent:

S E _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Is de Burghof weer de SETTING voor onze volgende ontmoeting?

1 „Gefällt mir“

Natuurlijk gaan wij weer er naartoe. Daar heb ik afgelopen keer twee letters bij de aardige serveerster voor jou achter gelaten.

S E _ T _ N _

Dat was heel ooruitkijkend van jou. Nu heb ik geen SEXTANT meer nodig om te voltooien.

1 „Gefällt mir“

Prima, de Burghof heb je ook zonder sextant gevonden, om de letters af te halen.

1 „Gefällt mir“