Nee, geen kunst, zo moeilijk is dat niet en een kussen ook niet, want dat heeft zes letters. Mijn kleindochter komt pas later, dan zal ik haar een kusje met lieve groeten van jou geven. Maar letters heb je nog altijd niet gevonden.
Een tip: Jouw kapok kun je, als je er zin in hebt, ín mijn begrip stoppen. Dat schoot me meteen te binnen als ik het las.
Dus is het een KUBUS?
taaltip Verena
Welke fout zit in deze zin?
voor @Peter1
Ja, zie je, niet zo moeilijk als je hebt gedacht. Heb je al de kapok goed in de kubus kunnen stoppen, of heb je nog een tweede nodig? Maar bedenk eerst een nieuw woord.
Laat maar zitten, zoveel kubussen nemen te veel ruimte in en daar zitten dan altijd de katten in. Ik heb intussen dit woord verzonnen
(6) H _ _ _ _ _
een strenge 👨🎓 voor Leonard
Misschien wordt het nu toch tijd dat je een oefenhoekje gaat aanmaken
Ik denk dat je hier zelf ook wel wat aan kunt verbeteren
Vindt je mijn oplossing ook H A N D I G
Hm.
Misschien is dit beter:
… en er zitten dan altijd de katten in…
Jouw voorstel vind ik deels erg handig.
H A _ _ _ _
Heb je jouw kruiden voor het avondeten al met een H A K M E S fijngehakt?
Oei, Ik had geluk, mijn levenspartner had al gekookt toen ik thuiskwam van mijn werk. Helaas weet ik niet of ze ervoor het hakmes gebruikt had. Wacht even, ik vraag haar.
Zij zegt van nee
H A _ _ _ _
Zeker zou het je al misselijk worden als je aan H A M L A P zou moeten denken.
Janverdomme
H A _ _ _ P
ik weet dat je ook geen H A N G O P hebt gegeten.
Dat weet je goed. In jouw hangop daarentegen heb je één letter gevist.
H A _ _ O P
Nu wordt het weer moeilijk.Als je geen fout hebt gemaakt kan het alleen maar een H A N S O P zijn. Zo’n ding, dat onze kleindochter toen ze nog kleiner was, had gehad. Ook kruippakje genoemd .
Janverdomme, daar heb ik toch een letter van Peter over het hoofd gezien. En ik dacht ik had alles goed nagekeken.
H A _ D O P
mea culpa maxima culpa
Nu, dan heb je zeker gisteren de hele dag ijverig geoefend, Peters ‘scheerschuim’ HARDOP te lezen.
Met succes?
Natuurlijk, zoiets heb ik als kind met mijn moeder hardop geoefend.
Ga jij het met een ander woord oefenen asjeblieft.
Ik heb nu genoeg geoefend, nu ben jij aan de beurt:
(7) R _ _ _ _ _ _
Wat een ROTWEER vandaag!