Als je vaak een ommetje na de schemering maakt en de lucht is helder, kun je soms al sterren in het HEELAL zien fonkelen.
Hoe heb je dat gedaan? Vannacht was het toch heel erg bewolkt en het heeft geregend. Maar misschien niet bij jou en je hebt de letters met een verrekijker in de sterrenhemel kunnen zien? Heb je er ook nog een nieuw woord ontdekt?
Het antwoord ligt staat daar ergens in de sterren. Laten we tot iets heel anders komen, een stiksplinternieuw woord.
(7) IJ _ _ _ _ _ _
Oh, het antwoord staat in de sterren.
Heb je trek in een lekker IJSCRÈME?
Nu? Bij Met dit weer? Als het maar plantaardig is, ja.
IJ _ _ _ _ _ _
Zag je dan een
IJ S C O M A N
Het was een ijscovrouw
IJ _ _ _ M _ _
Ik loop nu in IJ L T E M P O naar het juiste woord. Ben ik de eerste?
Hoezo? Is het weer in Wuppertal niet zo goed? We hebben fantastisch weer.
De zon schijnt en het is lekker warm.
Het is bijna de hele dag aan het regenen…
Ik feliciteer je met de eerste plaats.
Als je weer ademen kan, hebben wij een nieuw woord nodig.
voor Leon-art
Met dit weer?
Nu heb ik voldoende gerust en heb een nieuw woord bedacht:
(5) K _ _ _ _
Is het KAPOK?
Nee, dat is het niet, maar het past een beetje bij mijn woord. Heb ik te veel verklapt?
ik heb nog geen idee, Misschien kunnen wij een towtje uit het kapok spinnen en een KNOOP erin maken?
Als je er zin in hebt kun je dat wel doen. Daarmee kun je dan bijvoorbeeld door het raam van de Burghof vluchten. Maar de oplossing vind je op deze manier niet.
Waarom zou ik willen ontsnappen? Het is toch altijd gezellig met jullie.
Ik zag de laatste dagen een KUDDE schapen op de Rijnweiden.
Daar ben ik wel blij mee, dat je onze bijeenkomsten altijd leuk vind. En jouw kudde schapen levert zelfs één letter op. Nu ga maar verder op zoek naar nog meer letters.
K U _ _ _
Ik zit een beetje in de war. Er zijn maar weinig woorden over die voor mij logisch zijn.
Misschien is het eenvoudig een KUNST om het woord te vinden. Geef jouw kleindochter een kusje, ik ga weer op het kussen liggen.