Weer op zoek naar boeken (Krimi/Thriller)

Hoi allemaal!

Ik been weer op zoek naar krimis en thriller (tweedehands) op Nederlands voor het kleine geld.

Heeft iemand boeken van:

Alex Michälides
Anya Niewarra
Arjaan van Nimwegen
Astrid Holleeder

Bernice Bekleef

Charlotte Link
Christian Kuhn
Corine Hartmann

Daniëlle Hermans
Dick van den Heuvel
Diney Costeloe
Dörte Hansen

Erik Betten
Eva Burgers

Frank Schätzing
Hans Koppel
Heleen van den Hoven

Jan Siebelink
Janine Hoekstein
Jet van Vuuren
Joop van Riessen
Joy Fielding
Jussi Adler Olsen

Kasper van Beek
Karen Dionne
Karen Rose
Karen Sander
Karin Slaughter
Ken Follet

Lars Kepler
Lieneke Dijkzeul
Loes den Hollander
Lulu Taylor

Marc Elsberg
Mariët Meesters
Mary Higgins Clark
Mary Jane Clark
Mary Higgins Clark & Alafair Burke
Mary & Carol Higgins Clark
Max van Olden
Michael Tsokos

Nele Neuhaus
Nicolien Mizee

Paula Hawkins

Robert Brynzda
Romy Hausmann
Roslund Thunberg

Samuel Bjørk
Saskia Noort
Sebastian Fitzek
Simon Beckett
Simone van der Vlugt

Bedankt voor aanbiedingen…

Groetjes
Nadine

Wat een lijst, lieve Nadine…

Ben je soms in Nederland, of woon je vlaak bij de grens? Dan kan ik een bezoek bij een kringloper aanbevelen, ze hebben vaak veel boeken tegen een echt kleine prijs.

Hoi Toetje,

Ja, ik heb een heele verzameling an boeken.

Helaas wonen we niet vlaak bij de grens.
We zijn dit jaar in Utrecht geweest, maar vanwege Corona waren de 2dehands op slot.
Anders zou ik niet op zoek zijn :blush:.

Groetjes uit het Zwarte Woud.

Hoi Nadine,

ben je in bezit van een kredietkaart? Dan kan je boeken/tweede-hands-boeken en ook e-books via www.bol.com bestellen.

Groetjes
Gabi

1 „Gefällt mir“

Ja, dat weet ik al :grin:.

Van eBooks houd ik niet en veel boeken op Bol.com kunnen niet op reis naar Duitsland gaan, helass.

Dus daarom vraag ik ook hier aan🤗…

Hallo Nadine,
ik heb „Het huis van de zusters“ van Charlotte Link.
Als je dat niet stoort dat ik op enkele pagina woorden met podlood heb gemaakt,
kan ik je het boek graag toesturen. Ik woon in Emmerich, dus vlak bij de grens maar toch veer weg van jou… :wink:
Een lieve groet,
Irma
P.S. Of kom je straks weer langs in Emmerich? DAT zou het makkelijkst zijn…! :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Hoi Irma,

Ohja. Bedankt. Dat lijkt me leuk.
Nee, het stoort niet.

Wat wil je voor het boek? Zal ik je postzegels stuuren?

Heerlijk. Als we naar Friesland met vakantie gaan, maken we stets een pausje in Emmerich.

Groetjes

Nadine

toch wel, je kunt ze ook vanuit Duitsland bestellen en laten leveren, Maar je hebt wel een kredietkaart nodig…

Als je genoeg tijd hebt om te zoeken, kun je op iedere locatie in Nederland een hoekje vinden waar ze tweedehands boeken verkopen. Bij voorbeeld Harlingen. Je kun daar zulke boeken in het station bij het restaurant vinden, of in andere plekken als hier in deze film.

Sorry, Nadine, ben zo laat met mijn antwoord, dacht ik krijg een mailtje ervoor… :slight_smile:
Ik weet niet hoeveel het kost om een boek te sturen (moet minder dan 5€ zijn…,), maar ik kan even naar s´-Heerenberg en het vanuit Nederland sturen.
Als je me 5€ incl. verzand wilt overmaken, Nadine, zou ik het goed vinden.
En ik weet nog niet waar het naartoe gaat, Nadine, jouw adres nog a.j.b.
Wil je het via PayPal overmaken? Of liever per Bankrekening? (SEPA kost ook niets) OF bestaat hier een bepaalde manier hoe je het doet? :wink:
Is het veilig om deze dingen hier op de website uit te wisselen?(kun je dat zo zeggen…?)
Lieve Groet! Irma

@Irma13

Ja hoor, dat kun je zo zeggen en daarnaast is dit ook foutloos geschreven :+1:

Aber du kannst persönliche Sachen wie eine Adresse und Rechnungsnummern besser in ein persönliches Nachricht (=PN) an @tearsofsilent schicken.

Wie schickt man ein PN?

Even in het Nederlands, dat is voor mij wat makkelijker :wink:
Je klikt op de naam van de juiste persoon (deze staat boven het gestuurde bericht).
Dan krijg je de foto te zien met daarnaast de naam. Onder de foto staat een blauwe knop met een envelopje en ‚Nachricht‘
Als je daarop klikt, stuur je alleen die ene persoon een berichtje en staan de gegevens niet openbaar op het forum.

1 „Gefällt mir“

Hallo, Anja,
nog eens: ik heb net uitgevonden dat het porto 7,25 zou zijn omdat het boek helaas een beetje te dik is om nog een brievenbuspakket te zijn:

Wil je het nog steeds?
Groetjes, Irma

In verband met de enorm hoge portokosten van Post NL is het beter alles vanuit Duitsland naar Nederland te sturen. Men kan daar werkelijk soms 50 - 60% sparen voor dezelfde procedure.
Als je in het grensgebied van Nederland woont, even naar Duitsland wippen en beter met de Deutsche Post versturen als het om zwaardere paketten gaat.

1 „Gefällt mir“

Bedankt, Hans! Heel goede tip! :slightly_smiling_face: Maar ik weet nog niet zeker of de „Bücherversand“ ook naar Nederland zo goedkoop gaat…

Nee dat zeker niet, internationale „Bücherversand“ bestaat ook niet, maar overtuig jezelf maar op andere mogelijkheden.

https://www.deutschepost.de/de.html

Hallo @Irma13
ich vermute dass du @tearsofsilent meintest als du meine Name verwendet hat.

Ich hatte aber nur Informationen gesendet :wink:
LG Anja

Als ik het goed heb begrepen wonen jullie allebei toch in Duitsland. Nadine (@tearsofsilent) woont toch ook in Duitsland :slight_smile: Dus kan je (@Irma13) toch lekker gebruik van een „Büchersendung“ maken, die kost bijna niks… of anders dan een Kompakt-/ Maxibrief/ Paket XS. Succes!

https://www.deutschepost.de/de/w/buecherundwarensendung.html

ups! ´tuurlijk! :wink: sorry…
Ik ga weer op zoek naar Nadine…

1 „Gefällt mir“

Hoi Nadine,
dus, je woont ook in Duitsland, klopt? Betekent ik kan het boek per Büchersendung sturen. En de 5€ zijn dan ook voldoende.
Maar ik vraag nog eens: waar naartoe?? :wink:
Groetjes! I.