Waar ben ik?

Dat is mooi. :slight_smile: Maar ik heb geen idee waar dat is. :wink:

1 „Gefällt mir“

Täusche ich mich oder ist das in Münster?

2 „Gefällt mir“

Nein, du täuscht dich nicht, liebe Helga. Münster ist richtig. :slight_smile:

Nu is het jouw beurt. :wink:

2 „Gefällt mir“

Je ziet de Prinzipalmarkt en de Lambertikerk. Achter de fotograaf (Andrea?!) - dus niet op de foto te zien - staat het stadhuis van Münster waar de Vrede van Westfalen werd getekend.

2 „Gefällt mir“

Heb je ook een plaatje van het antiquariaat van Wilsberg genomen? :wink:

3 „Gefällt mir“

Bij deze …:wink:

3 „Gefällt mir“

Ha, het bestaat echt! :wink:

2 „Gefällt mir“

Nu ben ik dus aan de beurt:

Niet te moeilijk en ook niet te gemakkelijk, hoop ik.

1 „Gefällt mir“

Een mooie foto. Ik ben er nog niet geweest , maar op google is het makkelijk te vinden :grinning: Ik wil het maar niet verklappen. Het geeft hier zeker iemand, die het zonder hulp herkennt.

1 „Gefällt mir“

Dankjewel Verena dat je je even inhoudt zo dat anderen die de mogelijkheden via google niet zo goed kennen ook nog een kans hebben .

1 „Gefällt mir“

Wow, und das ist auch wirklich ein Antiquariat! Ich bin begeistert. Danke für das Foto. :star_struck:

2 „Gefällt mir“

Ik denk dat nu niemand het antwoord geeft, omdat het te gemakkelijk is. :slight_smile:

Maar ik ben het met Saylana eens: De foto is echt prachtig, Helga. :+1:

Ja dat vrees ik ook.
De volgende keer als ik weer aan de beurt ben zal ik een zak rijst bij een toko in de Achterhoek fotograferen. En dan zal ik willen weten in welke plaats, welke rijstsoort en de schoenmaat van de toko-eigenaar. :laughing::grin:

Dus, ik zou zeggen: de raadsel is ook voor alle googleaars vrijgegeven zo dat we verder kunnen gaan.

Dank je wel, Andrea. :slightly_smiling_face:

2 „Gefällt mir“

Ik moest ook googelen, maar ik denk, dat ik het gevonden heb. :slight_smile: Is dit de Koppelpoort in Amersfoort?

1 „Gefällt mir“

Ja dat klopt natuurlijk. Nu ben jij aan de beurt. :wink:

2 „Gefällt mir“

Ja, dat heb ik ook gedacht. :grinning:

1 „Gefällt mir“

Deze foto is een jaar geleden gemaakt. Waar was ik?

3 „Gefällt mir“

Dat is echt moeilijk. Ik heb geen idee. Ik begin eens hiermee: Is de foto in Duitsland genomen?

1 „Gefällt mir“

Ja, het is in Duitsland. :slight_smile:

Is het in “Hessen”