Waar ben ik?

Taaltip
1 „Gefällt mir“

3 Beiträge wurden in ein neues Thema verschoben: Vergangenheit oder Gegenwart? Das Kongruenzprinzip

Hoi!

Hoi @allemaal,
Ik was zo vaak aan de beurt.
Wil iemand een zelfgemaakte foto uit België, Nederland of Duitsland plaatsen?
Ik denk aan de forumleden die nog niet aan de beurt waren maar graag willen meedoen.

(Ich weiß ja selbst, wie schwierig es sein kann, wenn man in ein Spiel nicht rein kommt. Deshalb möchte ich auch an diejenigen denken, die gerne mitmachen möchten, aber einfach nicht dran kommen, da jemand anders ein Ticken schneller war.)

3 „Gefällt mir“

Freyja mag een keertje ! :rofl:

Waar ben ik?
Oplossingen op z‘n vroegst vanaf 12 uur. :wink:

3 „Gefällt mir“

op z’n vroegst

3 „Gefällt mir“

Is dat een kerk in het Ruhrgebied?

Off topic: hier een leuke toevalvondst bij Google:
https://www.google.com/maps/place/Katholische+Kirsche/@51.1835673,7.1824013,94m/data=!3m1!1e3!4m8!1m2!2m1!1sliebfrauenkirche!3m4!1s0x47b92a6e8b87e1c3:0x6acc1164f771bb7d!8m2!3d51.1835203!4d7.1820197?hl=en

1 „Gefällt mir“

Het is pas 10 uur Dirk :sweat_smile:

3 „Gefällt mir“

Dat had ik dan wel verkeerd begrepen. Ik dacht: de oplossingen worden niet voor 12 uur beantwoord. Sorry! :flushed:

1 „Gefällt mir“

Nee joh, was maar een grapje van mij, zelfs op zondag heb ik daar tijd voor :wink:

3 „Gefällt mir“

Ja, het is een kerk in het Ruhrgebied. Ken je hem? Aan het einde van een wandeling “ontdekte” ik hem.

Ik denk tegenover jouw huis :thinking:

Tegenover van mijn huis? Nee …Zoooo dichbij is het niet. Hoewel ik hier echt drie kerken heb op loopafstand. :angel:

Taaltip voor Freyja
2 „Gefällt mir“

Ik heb geen idee, het kan overal zijn en misschien kan je een kleine tip geven ?
Wat me opvalt op de foto, is dat kunstobject op het grasveld, wellicht een herkenningspunt voor een ingewijde?

De stad heeft ongeveer 86.000 inwoners een is in de buurt van Dortmund. Ja, dat kunstobject is een herkenningspunt.

1 „Gefällt mir“

Lünen?

1 „Gefällt mir“

Jaaa. :+1: De kandidaat heeft 1000 punten. Het is jouw beurt. :blush:

1 „Gefällt mir“

Zonder de tip met de bevolking had ik het nooit geraden.

Maar nu heb ik ook het kunstwerk gevonden. Maar pas nadat je Lünen hebt bevestigd.

De “Drei Klangspiralen” van Christof Schläger in Lünen.

2 „Gefällt mir“

Lünen kende ik nog niet, ofschoon het qua inwoners flink groot moet zijn. Weer iets geleerd.

2 „Gefällt mir“