Vrolijk kerstmis iedereen

… en een gezond een gelukkig nieuwjaar toegewenst. :slight_smile: :four_leaf_clover:

De groeten van Heike & Leni :innocent:

14 „Gefällt mir“

Der Hund ist klasse und echt flexibel :+1: Je nach Anlass mal “Oranje boven” und mal Weihnachtsengel :sweat_smile:

5 „Gefällt mir“

So süß! :heart:

Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!

4 „Gefällt mir“

Merry Christmas! :santa:

5 „Gefällt mir“

Liebe Heike,

das wünschen wir Dir auch von ganzem Herzen!!:evergreen_tree:

Knudel Leni auch von mir :heart_eyes:

3 „Gefällt mir“
7 „Gefällt mir“

Herzlichen Dank für die Weihnachtswünsche. Auch ich wünsche euch allen fröhliche und nahrhafte Weihnachten.

7 „Gefällt mir“

:joy: :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

2 „Gefällt mir“

Jij ook fijne kerstdagen, Heike :christmas_tree:
Heel veel groetjes,
Alex

2 „Gefällt mir“

Prettige Kerstdagen aan iedereen.

Hier een foto van de “Weihnachtspyramide” zelf gemaakt, in jarenlange werk, door mijn vader. De foto is van 2016. Die is heel moeilijk te fotgraferen, omdat die zo groot is en het niet zo makkelijk is de juiste achtergrond te vinden.

Dit jaar hebben we weer een kerstboom. (De afgelopen vijf jaren wisseln we altijd af, een jaar de “Pyramide” en een jaar een kerstboom.
Afgelopen jaar was mijn moeder nog in het leven en we zijn blij, dat de “pyramide” (voor ze een herinnering aan mijn vader) aan de beurt was.

Wat is de vertaling voor “Pyramide” in het Nederlands?

9 „Gefällt mir“

is het niet piramide?

3 „Gefällt mir“

Hallo Liebeliesel,

Ik vind het woord piramide allen maar in de samenhang met de "Egyptische piramiden"
Maar ik weet niet of ik het hiervoor kan gebruiken?

Nee hoor, Pyramide is gewoon piramide, zoals @liebeliesel zegt :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Vrolijke kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.

8 „Gefällt mir“

Ich wünsche euch auch frohe Weihnachten und viel Glück in neuen Jahr!

8 „Gefällt mir“

Liebe Anja

Vielen Dank. Und einen kleinen Tipp:

Es muss heißen:[quote=“Anja, post:15, topic:1856, full:true”]
Ich wünsche ihr euch auch frohe Weihnachten und viel Glück in neuen Jahr!
[/quote]

2 „Gefällt mir“

Danke @VerenaE, ich habe es geändert

Ook namens mij fijne kerstdagen allemaal!

7 „Gefällt mir“

Fijne feestdagen allemaal! Wat is je hond geweldig, @liebeliesel, echt een engeltje! En jullie kertspiramide vind ik een prachtige traditie, @VerenaE. Wat bijzonder en mooi. Helemaal van hout als ik het goed zie?

4 „Gefällt mir“

Ja Isabelle, die is helemaal van hout gemaakt, handgewerkt door mijn vader. Ook veel van de decoratie is zelfgemaakt. Alleen maar de houdgesneden figuren (of beelden) zijn gekocht. Maar dat kan je hier niet goed zien. Helaas hebben we geen betere foto. Er is onder andere een jaarmarkt op met draaimolen, die zich echt kunnen draaien. Ze heeft maar twaalf kaarsen. En hoewel ze zo groot is, met het tafelte er onder ruim twee meter, draait ze zich zonder problemen.

4 „Gefällt mir“