Vrij praten voor of na de les

Hoi medecursisten,

we zullen helaas onze laatste les volgende woensdag hebben. Er was een goed voorstel van @Joachim m vrij te praten. Ik vind dat is een heel goed idee😊

Jammer genoeg heb ik volgende woensdag geen tijd want we hebben een les met de hond en dus zijn alleen mal op tijd voor de cursus thuis.

Ik wilde graag weten wat jullie van dit voorstel houden:

Terwijl we vakantie hebben een geen cursus kan ik een zoom vergadering inplannen en we kunnen dan praten. Wat denken jullie?

Also nochmal auf Deutsch:
Ich könnte uns während der Ferien auch mal ein Zoom aufsetzen. Das habe ich schon öfter gemacht.
Wie könnten dann im Kontakt bleiben und weiter niederländisch üben.
Was denkt ihr?

Groetjes
Silke

1 „Gefällt mir“

Een goed initiatief, Silke :+1:

Twee kleine tips: voor of na de les (achter hat eine räumliche Bedeutung, na eine zeitliche)

het voorstel (der Vorschlag) schreibt sich mit einem „e“

1 „Gefällt mir“

Hallo Silke, ik vind je idee leuk en zou het graag willen uitproberen met jou en de andere geïnteresseerden uit onze groep. Helaas ben ik afwezig tot de 2e week van juli. Schrijf zodra je weet wanneer je je eerste Zoom meeting plant! Tot dan en vriendelijke groeten, Joachim

1 „Gefällt mir“

Hoi,

Ik heb en doodle creëert. Hier de link:

Doodle | Vrij Nederlands praten

Er zijn ‚tuurlijk ook mensen welkom die niet geen deelnemers van de cursus waren.

De doodle zou me helpen een afspraak te vinden wanneer veel geïnteresseerde tijd hebben.

Groetjes

Silke

5 „Gefällt mir“

Hoi,

Het lijkt zoals of we een goed tijdslot konden vinden :blush:

Ik heb onze eerste afspraak nu op maandag twaalfde juli om acht uur ’s avonds geplaand.

Voor login informatie stuur me even een privaat berichtje.

Groetjes Silke

Als het nog kan, zou ik graag nog willen meedoen.

1 „Gefällt mir“

Dat kan 'tuurlijk :slight_smile:
Ik zal je een berichtje sturen :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Hoi allemaal,

gisteren was zo’n gezellige avond geweest. Dus hebben we besloten het te herhalen :blush:

Hier de nieuwe doodle:

https://doodle.com/poll/upzbsei4a6ha3evz?utm_source=poll&utm_medium=link

Jullie zijn allemaal hartelijk welkom me ons te praten. Je hoeft niet de cursus bezoekt te hebben.

Groetjes
Silke

2 „Gefällt mir“

Ik vond het ook heel leuk om met jullie praten en verheug me op de volgende keer.

The volgende keer zal woensdag vierde augustus om half negen 's avonds zijn.
Iedereen die meedoen wil kan me een berichtje sturen. Ik creëer de afspraak morgen.

1 „Gefällt mir“

Ik wil graag weer meedoen :grinning:

Een laatse doodle inmiddels de vakantie

https://doodle.com/poll/4dtbs55vbxyebp6e?utm_source=poll&utm_medium=link

1 „Gefällt mir“