Vorstellung Erik

Beste mensen, ik zag op mijn blog dat er in de laatste dagen wat vaker naar een oud stukkie over Gordijnenbelasting werd gekeken. Leuk dat het aanleiding was voor een discussie op jullie forum. Ik ben zelf historicus en leraar Duits op een school voor Havo en Vwo in Appingedam. Mijn stukkie is op een ware gebeurtenis gebaseerd. Jullie moeten me maar op mijn woord geloven, want Blase kan het helaas niet navertellen. Hij overleed een paar jaar geleden (zie: GraafWerk .... door Erik de Graaf: Jena, DDR - 5 januari 1982).

Uiteraard heb ik nog even verder gezocht op jullie forum en sites. Erg leuk. Daar kan ik vast weleens iets van gebruiken in mijn lessen. Ik zal binnenkort wat meer speuren, maar eerst groeten uit Warffum,

Erik de Graaf

9 „Gefällt mir“

Van harte welkom, Erik!

Ik ben erg beniuwd naar wat je nog doet en zal wel even op jouw blog kijken, maar het zou leuk zijn ook hier vaker van jouw te lezen (wij hebben een lichte tekort aan Nederlanders hier… :wink: )

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Welkom op het forum Erik,

een echte Nederlander! Zo hoe Gabi al zegt zijn op het forum vele Duitse leden, bv ik, en een handjevol Nederlanders. Ik ga even naar jouw blog lezen en ik kijk er naar uit om van je te „horen“ op het forum.

Groetjes
Freyja

3 „Gefällt mir“

Hoi Erik,
Leuk dat je je even meldt. Er is hier heel wat interessants bij elkaar gebracht. Onder andere een grote verzameling valse vrienden.

Groeten uit Delft,
Peter.

3 „Gefällt mir“

Van harte welkom Erik!

1 „Gefällt mir“

Hoi Erik,

Hartelijk welkom op het forum. :slight_smile:

ik zag op mijn blog dat er in de laatste dagen wat vaker naar een oud stukkie over Gordijnenbelasting werd gekeken. Leuk dat het aanleiding was voor een discussie op jullie forum.

het was andersrom.
We hebben twee taalspelletjes 1) op het forum waar je opschrijvt wat je te binnen schiet.

[spoiler]🇳🇱 Wat schiet jou te binnen bij.... ?
🇩🇪 die As­so­zi­a­ti­on - De associatie