Valentijnsdag

Voor alle dames die graag Nederlands leren en nog willen leren en enorm hun best doen een leuk roosje.
:wilted_flower:

9 „Gefällt mir“

Heel erg bedankt voor je Valentijnsgroet lieve Hans!

1 „Gefällt mir“

Hartelijk dank beste @Haagsehans :smiling_face:

Goedemorgen Hans, ik bedank me natuurlijk ook van harte voor jouw leuke groetjes!!

Hartelijk bedankt voor het mooie roosje!

Ook van mij nog even hartelijk bedankt. :hugs:

Uiterst galant van je, beste Hans.

Ik moet de pret helaas bederven: zulke afbeeldingen komen van andere sites en kunnen voor copyrightproblemen zorgen…

Zou ik je daarom mogen vragen, @Haagsehans , om het plaatje weer te verwijderen? Misschien volgend jaar een zelfgemaakte foto?

Hoi Ralf,
Volgens mij is het een gratis GIF,
daarom denk ik niet dat het onder het auteursrecht valt.
Groet, Andrea

Dat klopt Andrea, deze afbeeldingen zijn speciaal voor forums en websites gedacht en er bestaan geen copyrightproblemen.
De roos is nu al verwelkt en hangt teleurgesteld op half zeven.

1 „Gefällt mir“

Hoihoi,

Als zulke GIFjes (gratis of niet) doorlinken naar een bepaalde website, zou ik als verantwoordelijke persoon in de Datenschutzbestimmungen daarvan melding moeten maken.
Maar ook als ze niet zouden doorlinken, zou ik bij iedere afbeelding moeten controleren of de afbeelding inderdaad copyrightvrij is. Dat is op den duur (naarmate het vaker voorkomt) niet te doen.
Ik sta open voor een gesprek over dit onderwerp, dan het beste via PM’s met geïnteresseerde forumleden, niet in deze thread. De bloem hangt er nu al zo slap bij, niet dat het nog erger wordt.

Groetjes, Ralf

Voor alle dames van het forum, traditie van Haagsehans.

4 „Gefällt mir“

Dank je wel beste @Haagsehans :slightly_smiling_face: :blossom: