Uitslag verkiezing mooiste dorp

Hoihoi,

Laatst las ik dat er een verkiezing van het mooiste dorp van Nederland is geweest. De uitslag: het dorp Winsum in de provincie Groningen heeft gewonnen. Misschien een leuk idee om eens met een bezoekje te vereren?

Een foto en meer tekst en uitleg vinden jullie hier:

Een prettig weekend, en tot binnenkort (ik probeer het, ik heb jullie ook gemist! :blush: ),

Ralf

3 „Gefällt mir“

Hoi Ralf. Geweldig dat je terug bent.
Dit was heel uitdaging voor de kiezers. Blijkbaar niet alle forums leden tevreden zijn met deze keuze.
Ik vind Winsum ook mooi, maar het is bijna onmogelijk om een allermooist dorp in Nederland te kiezen.
Er zijn tientallen erg mooie dorpjes.

1 „Gefällt mir“

Hoi Emilian,

Tja, dat verbaast me niets. Ook hier zijn de forumleden (niet: forums leden) het nooit met elkaar eens :wink:

Zelf ben ik nog niet in Winsum geweest, maar als ik er ooit eens in de buurt ben, probeer ik er zeker eens langs te gaan.

Dank je - de afgelopen maanden waren erg zwaar. Steeds weer andere dingen kwamen op mijn pad en de tijd die ik graag had gehad ontsnapte niet aan de draaikolk die het dagelijks leven voorstelde. Om gek van te worden…nu, na mijn vakantie, ben ik weer wat uitgeruster en probeer ik orde op zaken te stellen.

3 „Gefällt mir“

Prima, dan kan ik me weer een beetje terugtrekken !