Tandempartner in het Ruhrgebied/Noordrijn-Westfalen gezocht

Hallo allemaal,

ik ben nederlands aan het leren sinds afgelopen September. Ik wil graag mijn nederlands verbeteren en daarom zoek ik een tandempartner. Ik woon in het Ruhrgebied en het is leuk als ik daar iemand kan vinden om een beetje spreken te oefenen. Maar het maakt niet uit als jij woont een beetje ergens anders in Noordrijn-Westfalen. Ik help ook graag als jij een beetje jou duits wilt verbeteren.

Groetjes

6 „Gefällt mir“

een paar kleine correcties.

Hartelijk welkom Lammers, leuk dat je er bent. Er zijn hier zeker een aantal forumleden die uit Noordrijn-Westfalen komen, dus wie weet vind je iemand om samen mee te oefenen.

Ik raad je aan om verder lekker mee te doen aan de discussies hier. Ook daar leer je veel van :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ook namens mij van harte welkom hier op het forum,

Heel veel succes, hartelijke groeten uit Aken

Hallo

Ik wil je best helpen om je nederlands te verbeteren, ik ben zelf duits aan het leren en wil het graag vloeiend kunnen spreken. Ik woon in nederland maar het zou eventueel via whats app kunnen. Doen we een half uurtje in nederlands en daarna een half uurtje duits.

Gr Willem

2 „Gefällt mir“

Hoi Willem,

Leuk dat je het aanbiedt!

Tip: Haagsehans is zelf Nederlander. Maar er zijn er vast hier op het forum die in zo’n tandem geïnteresseerd zouden zijn.

Groetjes,

Ralf

Dank voor je reaktie.

Hoi. Ich komme aus der nederlanden und bin auf der suche nach jemand mit wem ich meine deutsche aussprache traineren kann. Ich kann dir helfen mit deine nederlandische aussprache zu traineren. Kunnen wir das auch uber whatsapp oder skype machen ? Wenn du intersiert bist, lass mich horen.

Gruss Willem

Ik ben op zoek, hoe ik jou een persoonlijke bericht zal kunnen sturen en hoop, dat ik het nog zal uitvinden :sweat_smile:
Groetjes Caro

Ik heb iets geschreven en gestuurd maar geen idee of het in jouw brievenbus geland is :sweat_smile: als het niet gelukt is, probeer graag een berichtje aan mij te sturen…