Stamtafel Rijnland

Hartelijk welkom, Petra, fijne keerstdagen ook voor jou!

Hoi Fee, ook voor jou fijne kerdagen.

In de Hostel „Station“, Marzellenstraße 44-56, 50668 Köln, vind er regelmatig een stamtafel plaats. Het is niet door mij georganiseert. Maar ik denk een goede kans om Nederlands te oefenen. Een beetje te kletsen, te drinken en te eten.

Het volgende keer is op donderdag 8.8. 19:30h-21:30h.

1 „Gefällt mir“

Precies. Dat is een backpackers’ hostel.

Vandaag heb ik aan de Nederlandse stamtafel in de Station deelgenomen. Dit was heel leuk. De stamtafel vindt elke tweede donderdag en vierde dinsdag van de maand plaats in de kroeg van het backpackers hostel Station. Als het weer goed is kan je in de tuin achter de kroeg zitten. Het hostel is vlakbij de centraal station van Keulen. @Saylana, Martina, misschien mag je de volgende keer ook deelnemen?

Jammer, da is te laat voor me.

Hallo allemaal, ik heb deze discussie net toevallig gevonden. Een leuk je hier te lezen, Nicole, en leuk dat je bij de stamtafel in Keulen erbij bent! Iedereen is natuurlijk van harte welkom.

Ik zag dat er ook een discussie over Düsseldorf was - er bestaat ook al sinds vele jaren een stamtafel. We spreken iedere eerste en derde donderdag van de maand in restaurant freiligrath vlakbij de Bilker Kirche af (vanaf 19 uur). Ook hier is iedereen natuurlijk van harte welkom.

Groetjes en tot dan!
Andrea

1 „Gefällt mir“

Hoi Andrea,

Leuk je te zien hier op het forum. Deze maand kon ik niet. Maar het volgende keer ben ik weer erbij.

Tot zo!
Nicole